Skip to main content
Beantwoord

Nog geen mail om Spotify Family te activeren

• 17 maart 2025
  • 2 reacties
  • 40 keer bekeken

• Deelnemer
  • 7 reacties

Ik heb nog steeds geen mail gekregen om Spotify familie te activeren . Ook staat het niet tussen mijn bestellingen. 
In mijn accountant staat wel dat ik familie nu heb. 
van het weekend gebeld maar toen dacht ze dat het door het weekend kwam dat de koppeling nog niet is gemaakt maar het is nu maandag maar nog steeds niet te gebruikdn

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Ytex, ik denk graag mee. 

Voor de zekerheid, zie jij Spotify Premium wel als je in Mijn KPN inlogt? Zo ja, kan het zijn dat je eerst een betaalde versie van Spotify bij ons had voor 1 account en over bent gestapt naar Family? De activatie e-mail voor Family komt namelijk pas na afloop van de abonnementsperiode van de huidige Spotify Premium. Deze datum kun je op je laatste factuur vinden, bovenaan bij Periode. 

Bekijk origineel

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

Hi ​@Ytex, ik denk graag mee. 

Voor de zekerheid, zie jij Spotify Premium wel als je in Mijn KPN inlogt? Zo ja, kan het zijn dat je eerst een betaalde versie van Spotify bij ons had voor 1 account en over bent gestapt naar Family? De activatie e-mail voor Family komt namelijk pas na afloop van de abonnementsperiode van de huidige Spotify Premium. Deze datum kun je op je laatste factuur vinden, bovenaan bij Periode. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 18 maart 2025

In mijn kpn producten staat wel dat ik familie heb. 
Ik had premium voor 1 persoon via kpn. 
het blijkt nu zo te zijn dat je moet kijken tot welke datum het abonnement loopt daarna gaat het over naar familie. In mijn geval tot 28 maart. Spotify kan je dus niet halverwege switchen als je net een betaling hebt gedaan voor die maand. Beetje jammer dat ze dat niet vermelden als je wijzigd. Daar staat dat je binnen 15 min een activatie mail krijgt. Maar dat is dus helaas niet zo. 

Reageer