Skip to main content
Beantwoord

Nog geen werkende aansluiting maar toch al een factuur

• January 15, 2025
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Beste KPN, 

sinds 19 december ben ik klant bij jullie. Helaas werkte mijn aansluiting pas sinds 3 januari. Jullie hebben mij wel kosten gefactureerd. Wat mijn verbazing schetste is dat jullie ook aansluitkosten in rekening gebracht hebben terwijl het niet werkte. Er is twee keer een monteur geweest en pas op 3 januari was het allemaal gefixt en werkt de aansluiting. Nu wilde ik hier een vergoeding voor aanvragen maar dat kan maar voor maximaal 4 dagen. Ik heb een aantal weken geen internet gehad..

hoe kunnen we dit oplossen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Smurfffje. Welkom bij KPN en op de community! Wat vervelend dat je zo lang geen internet hebt gehad. Ik begrijp dat je een passende oplossing wilt. De vergoeding van 4 dagen is misschien niet genoeg voor jouw situatie. Je kunt het beste een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Zij bellen je terug op een moment dat het jou uitkomt, en samen kunnen jullie naar een oplossing kijken die beter past.

Veel succes en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2025

Hoi ​@Smurfffje. Welkom bij KPN en op de community! Wat vervelend dat je zo lang geen internet hebt gehad. Ik begrijp dat je een passende oplossing wilt. De vergoeding van 4 dagen is misschien niet genoeg voor jouw situatie. Je kunt het beste een terugbelafspraak maken met onze klantenservice. Zij bellen je terug op een moment dat het jou uitkomt, en samen kunnen jullie naar een oplossing kijken die beter past.

Veel succes en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!