Skip to main content

Ook ik ben klaar met KPN.

4 november overstap naar Odido. Aantal keren gebeld dat ik wel facturen krijg terwijl ik geld tegoed heb. Ook de apparatuur heb ik nog. Maar geen abonnement want dat is ja opgezegd. Krijg te horen dat het bij KPN fout is gegaan in het systeem. Ik zou email krijgen dat het opgelost is. Nou de email die je krijgt is dat je moet betalen voor de maand december. Wederom eerst betalen en dan fluiten naar je centen? Wat een slechte administratie zeg schandalig. Spijt dat ik in augustus mijn mobiele abonnement heb verlengd, nooit meer.

Ze factureren maar ik storneren toch alles. Ben hun bank niet. Helemaal klaar met KPN. Op naar de rechtsbijstand? 

Mvrg Jan W

Heb je wel een bevestiging gehad van de opzegging? Hier vind je meer informatie over de faktuur na opzeggen. Eventuele kosten die voortvloeien uit het storneren zijn voor jou dus pas daar mee op.

Begin oktober al gehad

Goedemiddag ​@Jan04, bedankt voor je bericht en welkom op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve leuk.

Zelf zou ik je in dat geval willen adviseren om hierover contact op te nemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor (o.a.) de opzeggingen. Als je ons belt op het gratis nummer 0800 0402 en vervolgens inspreekt dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste afdeling. Zou je dat willen proberen en ons kunnen laten weten wat daar uit is gekomen?

Hallo,

Dat heb ik gedaan en die kunnen ook niks. Niet geautoriseerd of zo. Er schijnt een bestelling open te staan lijkt het. Die moet eruit want die was ook geannuleerd. De opzegging kan het niet stop zetten. 4 oktober heb ik bevestiging van de opzegging gehad ivm overstap. Ik ben ten einde raad.

Groet Jan W 

Is er verder dan ook nog wat afgesproken ​@Jan04? Ik neem aan dat mijn collega die je hebt gesproken ook kon zien dat je op 4 oktober een bevestiging hebt ontvangen dat je abonnement is opgezegd. Die zou vervolgens met een oplossing moeten komen of dit anders minimaal in gang moeten zetten. 

Ze zeggen van wel maar ja dat zeggen ze al zo lang. Het moet opgelost worden

Als je het fijn vindt, kan ik dat wel even voor je controleren ​@Jan04. Zou jij dan voor je profiel in willen en kun je hier een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Alvast bedankt :) 

Heb het ingevuld. Hopelijk voldoende? 

Bedankt ​@Jan04!
Ik zie dat men er inderdaad wel mee bezig is en dat er ook al een credit is aangemaakt vanwege het bedrag dat je teveel hebt betaald. Ook gaan ze er voor zorgen dat het contract alsnog wordt stopgezet dus ik kan je vanaf hier enkel vragen om dat nog even af te wachten. Mocht het je toch te lang duren dan toch het advies om hierover te bellen met de afdeling die verantwoordelijk is voor de opzeggingen, zij hebben dit in beheer. 

Reageer