Skip to main content
Vraag

Nog steeds geen welkomstcadeau ontvangen

• 27 februari 2025
  • 17 reacties
  • 93 keer bekeken

Al vanaf oktober bezig om mn welkomskado te krijgen maar heb er geen vertrouwen meer in. Kpn doet er niets aan en al maanden aan het bellen, mailen enz maar wel veel beloven maar niks doen

17 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@I.vd V 

Welkom op de community van KPN.

Dat duurt inderdaad wel erg lang, je had je welkomstcadeau allang in huis kunnen hebben.
Dus ergens is er iets fout gegaan in het systeem.

Het beste kun je bellen met SideKix het bedrijf dat alle welkomstcadeaus verstuurt namens KPN.
Daar kun je het beste navragen, waarom je nog steeds niet je welkomstcadeau hebt mogen ontvangen.

Telefoonnummer SideKix: 088 623 70 00

Bereikbaar: Maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur

Hopelijk heb je dan snel, en alsnog, jouw welkomstcadeau in huis.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 februari 2025

Nee hoor helpt allemaal niks. Alle afdelingen al heel vaak gebeld en van alles geprobeerd. 

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@I.vd V 

Ik wil nog even benadrukken, dat SideKix een zelfstandig bedrijf is en geen onderdeel is van KPN.
SideKix is het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending van welkomstcadeaus aan nieuwe klanten, zoals richting jouw.

KPN heeft dit bedrijf ingehuurd, om dit namens KPN te mogen doen.
De Welkomstcadeaus komen niet vanuit KPN, maar dus vanuit SideKix.

En wat je precies bedoeld met “alle afdelingen” is mij niet echt duidelijk, maar ik ga ervan uit dat je hiermee afdelingen bij KPN bedoelt.

Het beste is toch even een telefoontje te plegen naar SideKix, op het telefoonnummer uit mijn vorige reactie richting jouw, tenminste als je jouw welkomstcadeau nog wenst te ontvangen.
Niets doen en zitten wachten, is niet de oplossing.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 februari 2025

nogmaals dat heeft geen zin

die heb ik ook tig keer gebeld en er zal vanuit KPN eerst actie moeten komen want alles was gedaan, tot aan bestellen toe maar Samsung levert die tv niet en toen is het geannuleerd. bij KPN heb ik verschillende afdelingen gesproken en ik weet niet hoeveel mensen maar niemand kan het voor ons oplossen. dus KPN belooft een welkomskado die je niet krijgt en erger nog ze maken het ons probleem want ik ben nu al maanden druk met bellen, mailen, enzenz maar niemand kan dit oplossen. maar wel met zo'n actie komen en sterker nog , het wordt nog steeds aangeboden. KPN geeft Samsung de schuld, Samsung weet nooit van niks en sidekix kan niks doen want er ligt geen nieuwe opdracht. kortom zo gaat dit al maanden.

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@I.vd V 

Oké, en helder en duidelijk verhaal waarbij je tekens wordt verwezen naar een andere partij, en uiteindelijk in een visuele cirkel terecht bent gekomen.

Dan zou ik (mocht je dat nog niet gedaan hebben) overgaan tot het indienen van een officiële klacht, dan gaat een medewerker van de afdeling klachten alles voor je uitzoeken, en vervolgens de uitkomsten met jouw telefonisch bespreken.
Want hoe dan ook, je hebt natuurlijk nog steeds recht op die Samsung televisie.

Je komt direct uit op het online klachtenformulier, door te klikken op de volgende link:
Klachtenformulier KPN

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 februari 2025

ook dat klachtenformulier is gedaan maar ook hier horen wij niks meer van. ja ik word heel af en toe gebeld met de mededeling sorry heel vervelend maar ik kan niks doen. dat is het.  wij zijn er zoooo klaar mee langzamerhand. 

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@I.vd V 

Vervelende situatie inderdaad, en ik begrijp dat je na al die maanden er wel klaar mee bent.
Als je in elk geval zorg wilt dragen, dat je forum profiel volledig is ingevuld, dan kan een moderator er nog eens na kijken en eventueel actie ondernemen.

Ik zou even wachten op een antwoord van een moderator, en zelf even geen actie meer gaan ondernemen.
Wie weet kan een moderator er nog iets in betekenen, en verloopt de rest van het contact via jouw topic.

Je bereikt jouw forum profiel als volgt:

• Klik op je avatar (in jouw geval op i in het roze) rechts naast de knop met “Stel je vraag”.
  • Klik vervolgens op “Mijn Profiel”.
  • Op het overzicht dat volgt, klik je bij jouw avatar op “Bewerk Profiel”.
  • Vul vervolgens je gegevens in, en sla die daarna op.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 februari 2025

gedaan

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 233 reacties
  • 28 februari 2025

Wat voor welkoms kado wacht je? Ik heb dat ook eens gehad met een koptelefoon van Samsung dat heeft ook een hele poos geduurd maar uiteindelijk kwam het goed.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 februari 2025

Een televisie. Al vanaf oktober mee bezig en als je nou zou weten dat het besteld is en je moet wachten op bezorging maar niks van dat alles. Niemand doet iets........

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 233 reacties
  • 28 februari 2025

Oei oktober is al best lang, ik hoop voor je dat het opgelost word! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 februari 2025

ik heb er totaal geen vertrouwen meer in en ben al bezig om iemand in te schakelen die me erbij helpt want ik word aan het lijntje gehouden en ik laat dit er niet bij zitten. het kan niet zo zijn dat ze iets beloven en dat er dan niets gedaan wordt.

Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 233 reacties
  • 28 februari 2025

Misschien een gekke vraag maar was er op dat moment wel een aanbieding waar je recht op had op een welkoms kado?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 28 februari 2025

ja er was een aanbieding en als wij een 2 jarig abb namen kregen we een TV. dit heb ik ook zwart op wit. maar ja, wel een abonnement, dat kan allemaal heel snel maar dan ho maar……………….

eerst hadden we nog hoop. de bestelling en de code kwam op de mail. alles gedaan. toen kreeg ik een bericht dat het rond was en ik moest wachten op een track en trace. ik wacht nog steeds. al maanden. toen is het ineens geannuleerd want Samsung kon deze tv niet meer leveren en toen begon het oeverloze gedoe. dan denk ik kom met een andere tv of KPN regel eens iets!! wij hebben recht op een kado. maar niets van dat alles. ik hoor alleen maar van iedereen: ja sorry we zijn ermee bezig maar we kunnen er ook niks aan doen. nou je kunt er wel degelijk iets aan doen.  ik snap niet dat het zo moeilijk is. maar ja KPN groot bedrijf, klant meer of minder maakt ze niet zoveel uit denk ik. maar goed ik zoek het wel verder uit en laat het zeker niet rusten. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7092 reacties
  • 14 maart 2025
I.vd V schreef:

ik heb er totaal geen vertrouwen meer in en ben al bezig om iemand in te schakelen die me erbij helpt want ik word aan het lijntje gehouden en ik laat dit er niet bij zitten. het kan niet zo zijn dat ze iets beloven en dat er dan niets gedaan wordt.

Ik begrijp dat het lang geduurd heeft en dat dit (terecht) frustratie heeft opgeleverd. Ik begrijp ook dat het inmiddels opgelost is op basis van jouw ingediende klacht. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd, dat willen we uiteraard ook niet. We hopen dat het nu naar tevredenheid voor je is opgelost.

Als je nog vragen hebt of ergens anders mee geholpen kunt worden, laat het gerust weten!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 14 maart 2025

Het is opgelost met een klein geldbedrag maar niet gehad waar ik recht op had dus tevreden....nou eigenlijk niet maar ik wilde er van af zijn. Wat me verbaast dat nog steeds deze acties worden aangeboden terwijl jullie weten dat er nooit iets wordt geleverd. Lokkertjes dus. Kan me daar erg kwaad over maken. Misschien moeten jullie daar eens iets aan doen. Ik trap er nooit meer in. Dit was een goede leerschool. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7092 reacties
  • 14 maart 2025

Dank je wel voor je feedback en het spijt me dat je het gevoel hebt dat je niet hebt gekregen waar je recht op had.

Wat betreft de acties die worden aangeboden, het is nooit onze intentie om mensen te misleiden. Soms kunnen er dingen misgaan in het proces en dan doen we ons best om dat op te lossen. Het is goed om te horen dat je eruit (of kan ik beter zeggen: er van af) bent, maar ik begrijp dat het niet de oplossing was die je gehoopt had.

We nemen je opmerkingen serieus en ik geef jouw topic door aan de afdeling Klantenreacties en de afdeling die verantwoordelijk is voor deze actie, zodat ze kunnen kijken hoe ze dit soort situaties in de toekomst beter kunnen voorkomen.

Reageer