Skip to main content
Beantwoord

Omruiling Box12 staat nog in het systeem, ik kan nu niets. Kan dit worden verwijderd?

• August 12, 2025
  • 15 reacties
  • 87 keer bekeken

Er is voor mij een bestelling geplaatst door KPN voor omruilen van mijn KPN12 router ivm defect wifi.

Deze is 31 juli ingevoerd en zou 1 aug geleverd worden.

En niet geleverd. 

Heb hier vaak over gebeld.

De bestelling staat nog steeds in het systeem en bij mijn account. 

Als ik de wifi manager wil gebruiken krijg ik de melding dat er een bestelling onderweg is en wordt er uit gegooid.

Nu is die  koppeling op zich al raar - de vraag is echter: hoe kan KPN deze bestelling uit mijn account verwijderen. Ik krijg het met bellen niet voor elkaar

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@SgKON, je kunt hierover t beste even bellen met 0800-0402, een collega kan dan meekijken waar de bestelling blijft. De bestelling is er niet zo uit te halen maar als er stappen ondernomen moeten worden kunnen zij je verder helpen. Je kunt ook een belafspraak maken maar omdat we al weer bijna aan twee weken is zou ik meteen even bellen. Het zou zonde zijn als hij toch bij een servicepunt ligt maar retour gaat.

15 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Probeer inloggen mijnkpn rechtonder op de balk staat hulp en dan naar bestellingen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Heb je de postnl app als je daar registreert kun je of er iets van kpn onderweg is meestal is dat een postnl verzamelpunt .

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 12, 2025

Op de kpn site zie ik de bestelling … maar met auto dat geleverd wordt

Het pakket isbij post nl nooit aangemeld

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Ook geen mail gehad neem ik aan van kpn.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 12, 2025

Sms op 31/7 van versturen met aankomst 1 aug bij post nl punt.

verder mail met retour instructie voor kapotte router

Verder niets, gern track trace code

en staat dus nog steeds in het systeem voor levering

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Dan zit de fout puur bij de KPN wel besteld niet doorgestuurd en afgehandeld. 

Probeer neem het oude modem met samen met je klantnummer en de retourmail mee en ga naar een kpnwinkel hopelijk kunnen daar omruilen.je staat tenslotte in het systeem van kpn. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Zoek op Google naar kpn klacht indienen mocht het niet lukken daar kun je een terugbel verzoek indienen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 12, 2025

Het enige waar het mij nu om gaat is dat kpn de bestelling uit het systeem haalt.

bij mij leidt dat tot het niet kunnen gebruiken van de wifi manager

maar het lukt hun niet ….

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Dan een klacht indienen het is  toch belachelijk dat kpn je bestelling niet uit het systeem kan halen. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 12, 2025

Hou er rekening mee dat er een retour ticket is aangemaakt door de kpn dan houd in dat je binnen 14 dagen het oude apparaat moet terugsturen . Blijf contact houden met de kpn .Blijf bellen en vraag naar de supervisor iemand heeft zitten slapen bij de kpn.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2025

Hoi ​@SgKON, je kunt hierover t beste even bellen met 0800-0402, een collega kan dan meekijken waar de bestelling blijft. De bestelling is er niet zo uit te halen maar als er stappen ondernomen moeten worden kunnen zij je verder helpen. Je kunt ook een belafspraak maken maar omdat we al weer bijna aan twee weken is zou ik meteen even bellen. Het zou zonde zijn als hij toch bij een servicepunt ligt maar retour gaat.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2025

Dank ik heb vanochtend voor de 5e keer gebeld 😰

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat schiet ook niet op, via de community kan ik je er helaas niet zo goed mee helpen. Is er wel iets van een ticket oid aangemaakt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 21, 2025

unmiddels deze week opgelost door kpn

dank voor meedenken

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah top, bedankt voor je terugkoppeling ​@SgKON!