Skip to main content
Beantwoord

Onbekende eerste nota afgeboekt van mijn rekening, maar ik heb niks afgesloten bij KPN?

• January 24, 2024
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Ik heb een 1e nota gekregen die niet van mij kan zijn.

Hoe kan dat?

Waarom staat niet alles in mijn kpn?

De bereikbaarheid van kpn is dramatisch!!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Ria Gottenbos ,

KPN is hiervoor telefonisch bereikbaar via 0800-0402. Op werkdagen van 8.00 tot 18.00, op zaterdag tot 17.00. Verder via X, Facebook of dit forum. 

Maar het snelste is even bellen naar 0800-0402. Het zou zomaar kunnen zijn dat er iets fout is gegaan. Zorg wel dat je de nota bij de hand hebt met bv het notanummer, het klantnummer of het abonnementnummer.  Daarvan zal er vast wel iets te vinden zijn op die nota.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 24, 2024

Hallo @Ria Gottenbos ,

KPN is hiervoor telefonisch bereikbaar via 0800-0402. Op werkdagen van 8.00 tot 18.00, op zaterdag tot 17.00. Verder via X, Facebook of dit forum. 

Maar het snelste is even bellen naar 0800-0402. Het zou zomaar kunnen zijn dat er iets fout is gegaan. Zorg wel dat je de nota bij de hand hebt met bv het notanummer, het klantnummer of het abonnementnummer.  Daarvan zal er vast wel iets te vinden zijn op die nota. Â