Skip to main content
Vraag

Onbeperkt bellen is per ongeluk aangepast bij wijziging mobiele abonnement

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 95 reacties

Beste medewerker,

Gisteren heb ik een wijziging doorgevoerd, ik heb mijn databundel aangepast. Hierdoor is ook ook mij onbeperkt aangepast. Dit wilde ik gisteren nog aanpassen omdat dit niet klopt. In mijn KPN stond ook dat ik dit telefonisch kon annuleren voor 3 maart. Maar gisteren kon ik jullie niet bereiken, net om 0800 direct gebeld. En nu kan ik het niet meer aanpassen en bij de klantenservice willen ze mij wel helpen maar mogen ze het niet. Raar :-(

Ik zal dit graag opgelost willen hebben, want er wordt op dit nummer meer gebeld dan 150 belminuten.

11 reacties

• 3329 reacties
  • 3 maart 2025

Dat kan niet meer opgelost worden. Volgende keer beter opletten. 

Dit is een klant-helpt-klant forum. De KPN medewerkers op dit forum zijn er alleen maar om de gesprekken netjes te houden. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 95 reacties
  • 3 maart 2025

Heb je nagekeken in het systeem hoe het is gekomen dat er verkeerd is besteld? Denk het niet.... Dan had ik een ander antwoord verwacht 

• 3329 reacties
  • 3 maart 2025

Het ziet er zo uit:

Dat is toch duidelijk? Het staat er toch gewoon? Of ziet het er bij jouw anders uit?

Ik kan er niets aan doen hé? Dat het nu niet meer opgelost kan worden. Ik ben gewoon een klant, net als jij. En de meeste andere mensen die hier reageren zijn ook gewoon andere klanten. Die kunnen voor dit probleem niets voor jouw betekenen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 95 reacties
  • 3 maart 2025

Dit overizcht hadden wij dus niet. Ik heb al.contact gehad. Ze hebben tijdelijk ons een extra bundel gegegeven met belminuten. 

• 3329 reacties
  • 3 maart 2025
Abaco schreef:

Dit overizcht hadden wij dus niet.

Hoe zag het er bij jouw dan uit? Want ik moet wel zeggen: vorige week kwam er een topic voorbij van iemand anders die hetzelfde probleem had als jij. Dus misschien heeft KPN iets gewijzigd waardoor het onoverzichtelijker is geworden. Maar ik zie het nog niet.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 5 maart 2025

Goedemiddag ​@Abaco en bedankt voor jouw bericht :)

Abaco schreef:

Dit overizcht hadden wij dus niet. Ik heb al.contact gehad. Ze hebben tijdelijk ons een extra bundel gegegeven met belminuten. 

Mooi dat er in die vorm een oplossing is gekomen en fijn dat je dat hier ook nog even met ons hebt willen delen, top! Klinkt als een ongelukkige samenloop van omstandigheden maar ik ben blij dat het op een mooie manier is opgelost. 

• 368 reacties
  • 5 maart 2025
Marlon92 schreef:

Dit is een klant-helpt-klant forum. De KPN medewerkers op dit forum zijn er alleen maar om de gesprekken netjes te houden. 

@Marlon92 , je neemt nooit een blad voor de mond en dat kan ik wel waarderen. Maar bovenstaande vind ik nogal kort door de bocht. Ik zie toch regelmatig tips of zaken die worden uitgezocht en/of intern worden doorgespeeld. Ook de inbreng van diverse KPN monteurs vind ik erg nuttig. Dat neemt niet weg dat deze community niet kan bestaan zonder de inbreng van klanten zoals jij en nog een flink aantal anderen 😁👍

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 5 maart 2025
Marlon92 schreef:

Dat is natuurlijk niet helemaal juist ​@Marlon92! De basis van deze Community is inderdaad dat klanten elkaar helpen en daarbij zorgen wij er als moderators (o.a.) voor dat gesprekken op een goede manier verlopen. Daar waar echt nodig pakken we zaken ook op omdat het soms voor kan komen dat iemand vastloopt bij de Helpdesk. Dat hoef ik jou toch helemaal niet uit te leggen? 😅

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 5 maart 2025
Edu2020 schreef:
Marlon92 schreef:

@Marlon92 , je neemt nooit een blad voor de mond en dat kan ik wel waarderen. Maar bovenstaande vind ik nogal kort door de bocht. Ik zie toch regelmatig tips of zaken die worden uitgezocht en/of intern worden doorgespeeld. Ook de inbreng van diverse KPN monteurs vind ik erg nuttig. Dat neemt niet weg dat deze community niet kan bestaan zonder de inbreng van klanten zoals jij en nog een flink aantal anderen 😁👍

Mooi gesproken ​@Edu2020 en bedankt voor de mooie woorden!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 95 reacties
  • 5 maart 2025

Beste allen, ​@Jan van KPN ,

Ik waardeer dit forum enorm, doordat hier iedereen je op weg kan helpen. En dit is tot nu toe redelijk gelukt. 

Alleen is het inderdaad wat complexer denk ik, want de geboden oplossing werkt ook niet. Laatste verhaal wat ik vanochtend hoorde is door de wijziging mijn contractdatum aangepast is en waardoor de eerste maand helemaal geen wijzigingen meer mogen plaatst vinden. 

Mij is verteld dat het nu is doorgestuurd naar een andere afdeling, ik noem het even de EHBO afdeling, die meer mogelijkheden heeft. Deze hebben minimaal twee werkdagen wachttijd, dus na volgende week zal ik meer moeten horen.

Ik hoop dat het goed komt

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 6 maart 2025

Bedankt voor de terugkoppeling ​@Abaco!
Mooi om te lezen dat je deze plek zo waardeert, altijd leuk om te lezen :)

Maar als een andere afdeling zich hier over ontfermt, verwacht ik dat dit wel goed gaat komen hoor. Wacht het belletje even af en hopelijk laat je hier nog even weten wat daar precies uit is gekomen!

Reageer