Ik heb voor mijn vakantie een buiten EU bundel (100 MB/min/sms) aangeschaft en per sms van KPN bevestiging van de bundel ontvangen. Ik krijg nu toch de melding dat ik buiten bundel kosten maak. Ik heb pas 3 sms’jes verstuurd. Waarom wordt dit niet met mijn bundel verrekend?
Hallo
Misschien is je bundel al op, zeker als je internet aan hebt staan is 100MB er zo doorheen, dat kan binnen 1 minuut al verbruikt zijn.
Je kan in de MijnKPN app zien hoeveel er van je bundel verbruikt/over is.
Ik heb inderdaad al naar mijn verbruik gekeken. De sms’jes werden de eerste dag al meteen in rekening gebracht en van de 100 had ik pas 1 verbruikt. Mijn 3e sms ging nadat ik mijn saldo had gecheckt niet van het saldo af, maar kosten buiten de bundel stegen. Het is niet veel per sms, maar als je een bundel aanschaft, ga je er vanuit dat het daar dan ook vanaf wordt gehaald.
Je bundel is nog niet verbruikt?
Je hebt wel de juiste bundel voor het land waarin je verblijft?
Zit je misschien vlakbij de grens met een ander land waar je een andere bundel nodig hebt en je mobiel is nu met een provider verbonden van het buurland?
Nee, mijn bundel is nog niet verbruikt. Ik had het in NL al aangeschaft zodat ik geen onverwachte kosten in het buitenland hoef te maken. Een paar sms’jes of een belletje naar het thuisfront dat het oké is, leek me fijn.
En nee, ik heb geen verbinding met een buurland gemaakt. Heb maar één sms van KPN ontvangen met welkom in het land waar ik verblijf en daar heb ik de bundel van.
Het goede nieuws is dat bellen binnen Bali wel van mijn bundel afgaat. Sms dus niet. Dat snap ik niet. Als ik terug ben en ik nog geen oplossing heb gevonden, ga ik de klantenservice wel bellen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.