Skip to main content
Beantwoord

Ondanks gedane betaling, nog altijd niet mogelijk om nieuw abonnement te kiezen

• March 25, 2026
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik heb mijn betaling vanmorgen gedaan via ideal maar ik kan nog steeds geen nieuwe abonnement nemen omdat het zegt er staat een facturen open en in mijn kpn staat dat alles betaald is

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Vonnie1979 

Welkom op de community van KPN.

Ondanks dat je vanmorgen een betaling hebt gedaan via iDEAL-Wero, en het binnen jouw Mijn KPN account inmiddels op betaald staat, heeft het wel even wat tijd nodig om jouw betaling in alle achterliggende systemen te verwerken.

Hierdoor kun je dus nu nog geen nieuw abonnement afsluiten.
Ik zou dus 24 tot 48 uur wachten, voordat je een nieuw abonnement gaat afsluiten, want dan is je betaling in alle systemen goed verwerkt.

Je kunt het nog wel even proberen, door te bellen met de afdeling Risico Beheer (Acceptatie).
Leg dan uit dat je vandaag een betaling hebt voldaan, maar graag een nieuwe abonnement wilt afsluiten, zei kunnen ervoor zorgen dat je alsnog een nieuw abonnement kunt afsluiten.

• Telefoonnummer: 088 - 848 94 64

Laat even weten hoe het is afgelopen.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Vonnie1979 

Welkom op de community van KPN.

Ondanks dat je vanmorgen een betaling hebt gedaan via iDEAL-Wero, en het binnen jouw Mijn KPN account inmiddels op betaald staat, heeft het wel even wat tijd nodig om jouw betaling in alle achterliggende systemen te verwerken.

Hierdoor kun je dus nu nog geen nieuw abonnement afsluiten.
Ik zou dus 24 tot 48 uur wachten, voordat je een nieuw abonnement gaat afsluiten, want dan is je betaling in alle systemen goed verwerkt.

Je kunt het nog wel even proberen, door te bellen met de afdeling Risico Beheer (Acceptatie).
Leg dan uit dat je vandaag een betaling hebt voldaan, maar graag een nieuwe abonnement wilt afsluiten, zei kunnen ervoor zorgen dat je alsnog een nieuw abonnement kunt afsluiten.

• Telefoonnummer: 088 - 848 94 64

Laat even weten hoe het is afgelopen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2026

Hoi ik heb gisteren gebeld en het is opgelost en ik heb net mijn nieuwe s26 ultra binnen. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Vonnie1979 

Super om te horen!!
Mooi dat het is opgelost, en veel bel- en internet plezier met je nieuwe Samsung Galaxy S26 Ultra.