Skip to main content
Beantwoord

Ondanks overstapservice toch 10 dagen dubbel betalen bij overstap van Freedom naar KPN

• October 19, 2022
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Ben op 5 september overgestapt van Freedom naar KPN, vanwege teleurstellende ervaringen met Freedom. KPN zou de overstap regelen. Aansluiting heeft, i.v.m. mijn vakantie, pas op 14 oktober plaatsgevonden. Alles prima geregeld en de 1e factuur is albinnen. Krijg nu van Freedom bericht dat het abonnement per 25 oktober wordt stopgezet. Betaal dus 10 dagen dubbel. Lijkt me niet te kloppen. Voordat ik met Freedom contact opneem zou ik graag van KPN willen weten of zij op tijd het abonnement van Freedom hebben opgezegd. 

Beste antwoord door Joep1965

Dag @Dick26 staat er in de orderbevestiging van kpn dat je gebruik maakt van de overstapservice?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 19, 2022

Dag @Dick26 staat er in de orderbevestiging van kpn dat je gebruik maakt van de overstapservice?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 19, 2022

Ja, in de bevestigingsmail van 5 september staat dat.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 19, 2022

Perfect! Dan hoef je geen zorgen te maken wat de factuur betreft.  Eén van de twee heeft ergens iets fout gedaan.  Een moderater gaat hier reageren.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.  De wachttijd is een dag of drie. Komt goed.