Skip to main content

Waarom schrijven jullie 2 keer per maand af?
op 14 mei is een maandelijks bedrag afgeschreven en op 3 juni is er wederom een maandelijks bedrag afgeschreven. Waarom?

Hoe groot zijn die bedragen? Is dat iedere maand zo? Heb je alleen een thuisabonnement? Geen mobiele abonnement(en)?

Hallo ​@OmeMarkie ,

Waarschijnlijk heb je twee verschillende abonnementen: Een thuisabonnement en een mobiel abonnement. Die worden meestal op verschillende dagen afgeschreven in een maand. In de specificatie van de afschrijving kun je zien om welk abonnement het gaat. Je ziet dan bv staan: kpn.com/ thuisfactuur. 

Overigens kun je in MijnKPN een overzicht terugvinden van al jouw facturen. 

Waar vind ik mijn facturen?

KPN zet jouw factuur elke maand klaar in je MijnKPN (app). Met de MijnKPN app regel je alles rondom je abonnementen zelf. Je logt makkelijk in met je KPN account. Nog geen account? Maak snel en gemakkelijk een account aan!

Heb je alleen een mobiel abonnement? Dan kan het ook nog te maken hebben met een recente verlenging. Zie daarvoor dit topic: 

Mijn mobiele abonnement loopt bij Vodafone. Bij KPN heb ik alleen een Internet/TV contract. Loopt net 6 weken en ze hebben al 3 keer 67 euro afgeschreven. En contact krijgen met iemand van KPN, vergeet het maar! 

@OmeMarkie 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Mijn mobiele abonnement loopt bij Vodafone. Bij KPN heb ik alleen een Internet/TV contract. Loopt net 6 weken en ze hebben al 3 keer 67 euro afgeschreven. En contact krijgen met iemand van KPN, vergeet het maar! 

Ok. 3 keer 67 euro is wel apart. In de maanden daarvoor werd er niets afgeschreven door KPN? 

Nee toen had ik nog Ziggo. Maar ik heb het opgelost hoor. Heb de betaling laten terugdraaien. Eens kijken hoe snel KPN nu contact met mij opneemt. 😁

Nee toen had ik nog Ziggo. Maar ik heb het opgelost hoor. Heb de betaling laten terugdraaien. Eens kijken hoe snel KPN nu contact met mij opneemt. 😁

Hoi, hier ben ik dan. 

Storneren is nooit slim. Want daarmee los je het probleem niet definitief op. 

Dus toch maar: 

@OmeMarkie 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Reageer