Skip to main content
Beantwoord

Onduidelijkheden bij verlenging en TV+ Box

• June 13, 2025
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik wil het toch even kwijt.

Vanaf 11 Juni tot heden enkele malen contact gehad met de klantenservice. Voorop gesteld vriendelijk en prima te woord gestaan. Inmiddels gebruik gemaakt van een mooi verleng aanbod met aantrekkelijke kortingsacties waarvoor dank!

Vlak na de contract verlenging teruggebeld en aangegeven dat ik graag ook de TV+Box graag wil vervangen voor de TV+Box met soundbar, ik begreep al dat ik daarvoor 6 euro per maand extra zou betalen.

Dit was volgens de medewerker mogelijk maar het liefst 24 uur na het wijzigen van de contract verlenging om problemen te voorkomen.

Nu blijkt dat als ik de KPN TV+ box met soundbar wil bestellen de kortingstarieven van het verlengaanbod komen te vervallen terwijl is aangegeven dat dit geen negatieve effecten zou hebben op de voordelen van het nieuwe contract.

Waarom wordt hier niet duidelijker over gecommuniceerd? Nu ben ik blij met mijn kortingen hoor maar ik had dit toch graag van te voren duidelijk willen. De nieuwe TV+ box met soundbar lijkt me een mooie aanvulling qua geluid maar dit is met deze gang van zaken helaas niet aantrekkelijk meer.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Reinier Smit 

Ook bij een verlenging van je overeenkomst bij KPN, heb je het recht om binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) deze verlenging ongedaan te maken.
De bedenktijd gaat in, zodra je verlenging is ingegaan, te vinden op de bevestiging die je van KPN per mail hebt ontvangen.

Zodra je huidige verlenging ongedaan/geannuleerd is, kun je opnieuw een verlening plaatsen met daarbij de KPN TV+ Soundbox en een korting via de klantenservice.

Dus zit je nog binnen de wettelijke termijn van 14 dagen, dan adviseer ik je om in contact te treden met de klantenservice van KPN, om de huidige verlenging ongedaan te maken (te annuleren).
vervolgens kun je dan een nieuwe verlenging door laten voeren, met daarbij de KPN TV+ Soundbox.

Telefoonnummer klantenservice: 0800-0402

Of plan een terugbel verzoek in, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgend link: Terugbel verzoek inplannen
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonderdaan)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 13, 2025

Ben ik met je eens ​@Reinier Smit aanpassen kan altijd onder voorwaarden, maar lopende kortingen raak je helaas kwijt, is helaas ook mijn persoonlijke ervaring een paar jaar geleden.

Daar wordt niet tot slecht over gecommuniceerd en ik weet ook niet of het wel juist is dat lopende kortingen dan vervallen.

Die reactie laat ik graag aan het moderatieteam over.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Reinier Smit 

Ook bij een verlenging van je overeenkomst bij KPN, heb je het recht om binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) deze verlenging ongedaan te maken.
De bedenktijd gaat in, zodra je verlenging is ingegaan, te vinden op de bevestiging die je van KPN per mail hebt ontvangen.

Zodra je huidige verlenging ongedaan/geannuleerd is, kun je opnieuw een verlening plaatsen met daarbij de KPN TV+ Soundbox en een korting via de klantenservice.

Dus zit je nog binnen de wettelijke termijn van 14 dagen, dan adviseer ik je om in contact te treden met de klantenservice van KPN, om de huidige verlenging ongedaan te maken (te annuleren).
vervolgens kun je dan een nieuwe verlenging door laten voeren, met daarbij de KPN TV+ Soundbox.

Telefoonnummer klantenservice: 0800-0402

Of plan een terugbel verzoek in, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct, klik hiervoor op de volgend link: Terugbel verzoek inplannen
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonderdaan)

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2025

Hi Michel,

Ik heb het advies opgevolgd en inmiddels een mooie contract verlenging met KPN+ TV box met soundbar te pakken :)

Dank voor je snelle reactie!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Reinier Smit 

Fijn om te lezen, dat je mijn advies hebt opgevolgd, en je jouw contract opnieuw hebt verlengd met daarbij de KPN TV+ Soundbox en hopelijk een leuke korting.
Veel kijk- en luisterplezier met de KPN TV+ Soundbox.