Skip to main content
Beantwoord

Onduidelijkheid over de prijs van internetsnelheid verhogen

• January 27, 2026
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

ik heb nu 50 wat volgens zeggen 100 is geworden omdat dat nu de laagste snelheid is.

Heb ik laatst een medewerker aan de lijn die zegt waarom neem je niet 1 snelheid hoger dat kost je maar 1 euro 

Ga ik het uitrekenen is het 4.50 meer en een medewerker die ik net belde zei je gaat van 53 naar 61   ik rond de bedragen even af 

Wat is het nu ?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@EKJC ,

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en mogelijk KPN TV+. Internet op 200 Mbit/s + TV kan vanaf 56 euro.  

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak. Noem dan de term "vernieuwen".  

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

3 reacties

JanD
Superuser
  • January 27, 2026

Beste ​@EKJC nu kost 100/100Mbit/s €42,50 en inderdaad voor 1 euro meer krijg je inderdaad 200/200Mbit/s, je moet dan wel contractvrij zijn en  je abo NIET verlengen maar AANPASSEN.

• January 27, 2026

Die 1 euro verschil is bij de nieuwste abonnementsvorm. Bij oudere abonnementen kost het meer.

Als je een oudere abonnementsvorm, en je bent contractvrij, dan kan je overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm. 

Maar... als je nu een gratis 2de tv ontvanger hebt, dan moet je daar waarschijnlijk 6 euro voor gaan betalen. En als je nu gratis opnemen hebt, dan ben je dat waarschijnlijk ook kwijt.

Dus let op.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 27, 2026

Hallo ​@EKJC ,

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2026) propositie en mogelijk KPN TV+. Internet op 200 Mbit/s + TV kan vanaf 56 euro.  

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak. Noem dan de term "vernieuwen".  

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: