Skip to main content
Beantwoord

Ongevraagd extra data in abonnement

• June 9, 2025
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Ik kijk niet maandelijks op mijn factuur, maar zag het nu ook staan. Belachelijk! Ik heb helemaal geen 30gb nodig. Van de 6 die ik heb gebruik ik er 2. En dan ook nog extra kosten in rekening brengen. Ik denk niet dat dat zomaar mag. Dus graag per direct deze nutteloze aanpassing met terugwerkende kracht vanmijn abonnement verwijderen! Zelf je bundels wijzigen kan niet, want hij staat gewoon niet in de lijst. Handige oplichters 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@IngVer,

Wat jammer dat dit voor jou als een verrassing komt, ik snap goed dat je er raar van op kijkt als je de berichtgeving hierover gemist hebt 😕 Je hebt een email van ons ontvangen met informatie over deze wijziging, en wat voor actie je kunt ondernemen als je niet blij bent met deze verhoging. Ik vermoed dat je die mail in december ontvangen hebt, wellicht kan je eens terugkijken in je mailbox, of je hem kan vinden en alsnog door kan lezen?

Algemene informatie over deze wijziging vind je op onze ‘extra data’ pagina. 

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 12, 2025

Hi ​@IngVer,

Wat jammer dat dit voor jou als een verrassing komt, ik snap goed dat je er raar van op kijkt als je de berichtgeving hierover gemist hebt 😕 Je hebt een email van ons ontvangen met informatie over deze wijziging, en wat voor actie je kunt ondernemen als je niet blij bent met deze verhoging. Ik vermoed dat je die mail in december ontvangen hebt, wellicht kan je eens terugkijken in je mailbox, of je hem kan vinden en alsnog door kan lezen?

Algemene informatie over deze wijziging vind je op onze ‘extra data’ pagina. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 16, 2025

Ik heb mijn abonnement aangepast. Gelukkig was er nog n goedkopere versie met minder GB mogelijk ( ipv direct 0 GB ). Maar dan nog vind ik het een belachelijke actie. Extra GB ok, maar dan moet je niet ongevraagd kosten gaan rekenen. Er zijn genoeg mensen die het helemaal niet nodig hebben ( en dan staat er op internet dat er enkele "geselcteerde abonnees" deze aanpassing hebben gekregen. Hoezo, omdat ik "zoveel" gebruik? Wat n onzin ).

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 17, 2025

Heel fijn dat je het abonnement nog aan hebt kunnen passen naar iets dat beter aansluit bij jouw verbruik ​@IngVer!