Skip to main content
Beantwoord

Onjuist weergave aantal tv ontvangers op mijn account

• February 1, 2026
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik op tv ontvanger kijk bij beeldscherm instellingen staat dat er Max 10 in UHD ingesteld kunnen worden en ik zou er 8 hebben. Hoor dan graag van KPN of zij dubbel tellen of domweg vergeten zijn mijn 4 oude tv ontvangers te verwijderen nadat ik overgestapt ben op 4K ontvangers. Zou graag zien dat KPN ook zijn administratie een beetje bijhield en wel een juiste weergave garandeert.

Beste antwoord door Anonymous

Hi ​@sabouma ,

Wat zijn de laatste 4 cijfers van het serienummer van de huidige ontvangers?

Als je in je profiel dan ook nog even je klantnummer & postcode/huisnummer vermeld kan een moderator de overige ontvangers verwijderen🙂

6 reacties

• February 1, 2026

Staat het op de factuur wel goed?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 1, 2026

Staat het op de factuur wel goed?

Ja, maar daar gaat het niet om. Bij KPN staat het foutief geregistreerd, als ik in de toekomst om wat voor reden dan ook weer andere ontvangers krijg of meer wil koppelen kom ik boven de 10 uit en kan ik daarvoor niet meer voor UHD kiezen.

• Antwoord
  • February 1, 2026

Hi ​@sabouma ,

Als je in je profiel dan ook nog even je klantnummer & postcode/huisnummer vermeld kan een moderator de overige ontvangers verwijderen🙂

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 1, 2026

Hoeveel staan er in MijnKPN vermeld?

In de i-TV ontvangers gaat het tot 10. Qua abonnement is 6 echter administratief het maximum. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 1, 2026

Hi ​@sabouma ,

Info aangevuld en mijn 4 in gebruik zijnde ontvangers eindigen op: 9777 ; 0185 ; 2137 en 5957

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb alle ontvangers die je niet noemt verwijderd, hoe die erop zijn blijven staan heb ik niet direct een verklaring voor.