Skip to main content
Beantwoord

Onjuiste beëindigingsdatum bij overstap: graag corrigeren

• March 4, 2026
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Afstandsbediening traag
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Goedemiddag, 

Nav vele frustrerende en onbevredigende telefoontjes met kpn klantenservice, nu bij deze een schriftelijk verzoek. Mocht dit niet lukken is een aangetekende klachtenbrief de volgende stap.

Ongelooflijk dat dit niet goed hersteld en gewijzigd wordt door kpn. Waarom is er geen schriftelijk contactformulier of klachtenformulier?

Mijn verzoek per direct aan kpn:

Betreft: Onjuiste beëindigingsdatum overstap – verzoek tot directe correctie
Geachte heer/mevrouw,
Via KPN is een overstapservice in gang gezet richting Odido, waarbij mijn abonnement bij Odido per 12 maart is beëindigd. Deze einddatum is onjuist. Mijn contract bij Odido loopt tot en met 24 maart en had niet per 12 maart beëindigd mogen worden.
De overstapservice is vervolgens geannuleerd, maar de beëindigingsdatum is niet gecorrigeerd. Odido geeft aan dat alleen KPN als initiërende partij deze wijziging kan herstellen.
Ik verzoek u daarom om dit per direct intern te escaleren en de beëindigingsdatum bij Odido te corrigeren naar 24 maart, conform mijn lopende contract. Dus alleen verplaatsing! huidige opzegging bij Odido naar 24 maart. Graag ontvang ik hiervan een schriftelijke bevestiging.

Met vriendelijke groet,

Renée van Koot

Beste antwoord door PeterG

Hoi. Helaas kan dit niet via het kpn team van de community geregeld worden. 

Advies is om een van de overige contact mogelijkheden te gebruiken.
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.
Of bezoek een winkel.

4 reacties

Afstandsbediening traag
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Graag intern doorzetten naar de technische afdeling/backoffice die bevoegd is om de beëindigingsdatum bij Odido te corrigeren.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 4, 2026

Hoi. Helaas kan dit niet via het kpn team van de community geregeld worden. 

Advies is om een van de overige contact mogelijkheden te gebruiken.
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.
Of bezoek een winkel.

Afstandsbediening traag
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Uiteindelijk het online klachtenformulier gevonden. Daar heel duidelijk het probleem plus verzoek ingevuld. En dezelfde dag teruggebeld door iemand die wél snapte waar hij mee bezig was. Er is nu een goede oplossing. Eindelijk!🙏🏻

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Afstandsbediening traag, goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is na de tip van Peter! Dat is voor zulke dingen het makkelijkste en snelste zoals je merkt 🙂

Mocht je nog andere vragen hebben in de toekomst, je weet ons te vinden.