Skip to main content
Beantwoord

Online verhuizing doorgeven lukt niet: Huidige adres klopt niet?

• February 17, 2025
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

verhuizing online doorgevent lukt niet omdat mijn huidig adres niet klopt?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@sefoboleto, voor hulp bij het doorgeven van je verhuizing, kan je inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

Ik hoop dat je er uit gekomen bent met de tips van Michel. Als het nog niet gelukt is, maak dan een belafspraak, dan helpen mijn collega's je zo snel mogelijk verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@sefoboleto 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je in dit geval even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer: 0800-0402

Een medewerker die je dan te spreken krijgt, zal dan zorgdragen dat je verhuizing goed in het systeem komt te staan, zodat ook je abonnement bij KPN goed mee verhuisd naar je nieuwe woonadres.

Je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je terug gebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00
  • Zondag gesloten

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@sefoboleto, voor hulp bij het doorgeven van je verhuizing, kan je inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice. 

Ik hoop dat je er uit gekomen bent met de tips van Michel. Als het nog niet gelukt is, maak dan een belafspraak, dan helpen mijn collega's je zo snel mogelijk verder.