Skip to main content
Vraag

Onterecht factuur voor vroegtijdig beëindigen van mijn contract

• March 11, 2026
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

ik heb 4 maanden geprobeerde mijn contract te beëindigen dit lukte niet nu sturen zij mij een factuur voor vroegtijdig beëindigen daar ben ik het niet mee eens 

6 maanden geleden kreeg ik kreeg aan de telefoon te horen dat ik een mail moest sturen maar daar kreeg ik nooit reactie op 

na Veelen pogingen bel je ze op nee je moet even een mail sturen naar afdeling huppelepup dan kunnen zij het oppakken en regelen 

nu wil ik mailen om dat ik de helen de dag in een winkel sta en bijna niet kan bellen door personeel te kort is er geen mail te vinden 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 11, 2026

Hallo ​@sale-hunter ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 16, 2026

Hallo ​@sale-hunter ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

@sale-hunter 

Ben je al teruggebeld? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@sale-hunter. Wat vervelend dat je al zo lang bezig bent om je contract te beëindigen en dat dit zo moeizaam verloopt. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je verschillende keren iets anders te horen krijgt en uiteindelijk een factuur ontvangt waar je het niet mee eens bent.

Via de Community kan ik dit niet zelf direct oplossen. Wel wil ik graag even met je meekijken of ik in je dossier iets bijzonders tegenkom rondom de opzegging en het contact dat je eerder hebt gehad. Zou je daarom je gegevens (naam, postcode, huisnummer en klantnummer) in je profiel willen invullen? Deze informatie is alleen zichtbaar voor moderators. Laat je even een berichtje achter in dit topic nadat je je profiel hebt aangevuld. Dan kijk ik met je mee en laat ik weten wat ik kan vinden. Of heb je al teruggebeld en een antwoord gekregen op jouw vraag?