Skip to main content
Beantwoord

Onterechte afschrijving en factuur KPN mobiel

• September 24, 2026
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Ik heb deze maand een factuur & afschrijving ontvangen van KPN mobiel nadat ik probeerde over te stappen vanaf mijn huidige provider. Nu blijkt dat ik nog niet kon overstappen, die bevestiging heb ik ook per mail gehad. Echter is er dus wel een factuur en afschrijving gedaan. Hoe kan dit? Het factuur is ook nergens in mijn portaal terug te vinden.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Americaantje, welkom op onze community! Omdat je vooruitbetaalt kan het zijn dat dit de kosten voor de eerste maand waren. Als de annulering goed gegaan is krijg je die (deels) terug. Afhankelijk van wanneer dit doorgegeven is. Als de annulering niet is doorgekomen moet dat misschien nog. Kun je hierover eens met ons bellen? Je kunt hiervoor online een belafspraak maken,

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 28, 2026

Hoi ​@Americaantje, welkom op onze community! Omdat je vooruitbetaalt kan het zijn dat dit de kosten voor de eerste maand waren. Als de annulering goed gegaan is krijg je die (deels) terug. Afhankelijk van wanneer dit doorgegeven is. Als de annulering niet is doorgekomen moet dat misschien nog. Kun je hierover eens met ons bellen? Je kunt hiervoor online een belafspraak maken,