Skip to main content

Hallo, ik heb ook op mijn December factuur de kosten voor prime time a’4,99 gekregen.

Ik heb op 27 November 2024 via KPN ( voor jou)

op de 3 maanden gratis prime time gereageerd.

Gisteren telefonische contact gehad met een KPN medewerker en het antwoord van haar was “Dien maar een klacht in” Eerst werd er nog gezegd dat ik niet via KPN had bestelde, maar hoe komt het Dan op mijn KPN rekening te staan?

Graag zou ik nu willen weten hoe het nu verder gaat en zie ik graag een terug betaling tegemoet.

met vriendelijke groet, waaromikweer.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi ​@waaromikweer. Bedankt voor je bericht. Ik snap dat het vervelend is om onverwachte kosten op je factuur te zien, vooral als je gebruik hebt gemaakt van de actie met 3 maanden gratis Prime Time. Het is gek dat er wordt gezegd dat je niet via KPN hebt besteld, terwijl de kosten wel op je KPN-factuur staan. Dit moet verder worden uitgezocht. Ik raad je aan om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice. Geef daarbij aan dat je via de KPN-actie hebt gereageerd en dat de kosten toch op je factuur staan. De klantenservice kan dit voor je nakijken en, als er een fout is gemaakt, de kosten corrigeren.

Als je wilt, kan ik ook intern navragen hoe dit zit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en de datum waarop je de actie hebt geactiveerd achterlaten in je profiel? Dan kijk ik met je mee. Laat je een bericht achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je, zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Hoi ​@waaromikweer. Bedankt voor je bericht. Ik snap dat het vervelend is om onverwachte kosten op je factuur te zien, vooral als je gebruik hebt gemaakt van de actie met 3 maanden gratis Prime Time. Het is gek dat er wordt gezegd dat je niet via KPN hebt besteld, terwijl de kosten wel op je KPN-factuur staan. Dit moet verder worden uitgezocht. Ik raad je aan om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice. Geef daarbij aan dat je via de KPN-actie hebt gereageerd en dat de kosten toch op je factuur staan. De klantenservice kan dit voor je nakijken en, als er een fout is gemaakt, de kosten corrigeren.

Als je wilt, kan ik ook intern navragen hoe dit zit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en de datum waarop je de actie hebt geactiveerd achterlaten in je profiel? Dan kijk ik met je mee. Laat je een bericht achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je, zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Hallo Vikash, bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag contact gehad met kpn en ik krijg  voor de 3 gratis maanden mijn geld terug.Dus verder onderzoek is niet meer nodig. Nogmaals bedankt en voor straks fijne feestdagen en een goed 2025 toegewenst.

waaromikweer.

@waaromikweer Bedankt voor je update. Wat goed om te horen dat alles is opgelost en dat je het bedrag voor de 3 gratis maanden terugkrijgt. Fijn dat het zo snel is afgehandeld! Ik wens je ook alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig 2025 toe. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan helpen we je natuurlijk graag verder.

Hier hetzelfde probleem. Gratis 3 maanden en dan 4.99 afschrijven.  Hoe corrigeren  jullie dit?

Hier hetzelfde probleem. Gratis 3 maanden en dan 4.99 afschrijven.  Hoe corrigeren  jullie dit?

Neem telefonischcontact op met kpn en zij maken dan het geheel in orde met je, als het allemaal klopt. Ik krijg het terug geboekt via mijn volgende nota.

Groet waaromikweer.

Neem telefonischcontact op met kpn en zij maken dan het geheel in orde met je, als het allemaal klopt. Ik krijg het terug geboekt via mijn volgende nota.

Groet waaromikweer.

Ze zijn bijna onbereikbaar. Krijg je de rest van je " gratis" maanden wel?

Groet waaromikweer.

Ze zijn bijna onbereikbaar. Krijg je de rest van je " gratis" maanden wel?

Ja ik krijg 15 euro gestort.

Reageer