Goedemiddag,
De afgelopen 2 maanden wordt er 9,99 € afgeschreven via mobiel tel abonnement. Onterecht, want dat account is aangemaakt door iemand anders. Fraude dus! Zelf heb ik al 6 jaren een abonnement lopen via mijn KPN thuis abonnement. Dus waarom zou ik nog een Spotify account aanmaken? Dit gaat dus niet hierover maar over het fake account die via mijn mobiel tel abonnement wordt gefactureerd.
De gebruikersnaam en emailadres bij dit account zijn niet van mij!!!!
Uren aan de telefoon met diverse medewerkers die geen oplossing bieden maar volhouden dat het een aankoop is die betaald moet worden, omdat de opdracht van Spotify komt om te factureren. Ik kan nergens ook info vinden over dit account. En dus ook niet de mogelijkheid om het zelf stop te zetten.
Kpn geeft weer aan dat de problemen bij Spotify zit. Navraag daar geeft als resultaat dat ik geen enkel betaald abonnement heb. En dat de gebruikersnaam van het fake account die ik van KPN heb doorgekregen niet bekend bij hun is. Emailadres die hieraan gekoppeld is, mag en wilt KPN mij niet geven.
Van het kastje naar de muur dus en er is geen oplossing in zicht. Zowel Kpn als Spotify geven aan dit niet te kunnen stoppen.
Via dit forum zie je dat dit gewoon een bekend probleem is en waarom er niks aan wilt doen snap ik niet.
Als er zoveel mensen hier last van ondervinden zou je toch verwachten dat hierna serieus wordt gekeken.
Ik bel al jaren klant van KPN en als ik hierdoor mijn abonnementen moet opzeggen dan ga ik dit zeker doen. Want ik ga niet betalen voor een abonnement waar ik geen gebruik van maak. En als trouwe klant verwacht ik vanuit KPN zeker meer actie hierin dan alleen wij kunnen hier niks aan doen. Zo kunnen de fraudeurs lekker verder met oplichten.
KPN heeft aangegeven 2 termijnen terug te storten, maar blijft erbij dat men dit niet te kunnen stoppen.
Hopelijk kan ik via dit forum geholpen worden en gaat KPN hiermee aan de slag.
Groet,
Jennifer