Skip to main content
Beantwoord

Ontvang factuur nog steeds niet per post

• April 2, 2025
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb ooit aangegeven dat ik het dan wel per post wil hebben.  Maar dat gebeurt ook nog steeds niet

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Reinier_GIE, ik zie dat ​@JanD je al goed op weg heeft geholpen, en hoop dat het inmiddels gelukt is om de factuur op de juiste manier verzonden te krijgen!

Mocht dat nog niet het geval zijn, dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak met onze klantenservice te maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 2, 2025

Beste ​@Reinier_GIE in de regel kun je dat via MijnKPN zelf activeren, het kost meen ik €2,50 per maand.

Wil het niet via MijnKPN, dan even bellen met 0800 0402.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 4, 2025

Hi ​@Reinier_GIE, ik zie dat ​@JanD je al goed op weg heeft geholpen, en hoop dat het inmiddels gelukt is om de factuur op de juiste manier verzonden te krijgen!

Mocht dat nog niet het geval zijn, dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak met onze klantenservice te maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 9, 2025

Sorry Jan,  Dat kan niet op de site. en bellen helpt ook niet.  anders had ik het al

Maja,  Digitale assistent mogen jullie afschaffen.  Dat is zo dom als een deur.  Heb je niks aan en weg gegooid geld.  

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 10, 2025

Wat jammer dat je er niet verder mee bent gekomen ​@Reinier_GIE, heb je überhaupt 1 van mijn collega's aan de telefoon gehad? Op de pagina die ik je stuurde, met de digitale assistent, kan je naar beneden scrollen om een belafspraak te maken. Ik wil je aanraden dat (nogmaals) te doen. Dit is wel iets dat echt via ‘live’ contact geregeld moet worden, dus telefonisch of anders online via  Facebook of X. Zelf kan ik je hier niet verder mee helpen, omdat we via deze weg de benodigde verificatie voor het doorvoeren van deze wijziging niet kunnen doorlopen.