Skip to main content
Beantwoord

Onverwachte kosten voor bellen naar servicenummer?

• October 25, 2022
  • 6 reacties
  • 291 keer bekeken

Word gefactureerd voor 45 min bellen naar 09063332333 ,is niet door mij gedaan en telefoon niet uitgeleend of zo 

Beste antwoord door Joep1965

Waarschijnlijk heeft u op Google gezocht naar een telefoonnummer.  Dure belbedrijven springen hierop in en berekenen daarvoor hoge kosten. Helaas is daar niets tegen te doen. Kijk altijd op de site van het bedrijf waar u het nummer van zoekt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 25, 2022

Waarschijnlijk heeft u op Google gezocht naar een telefoonnummer.  Dure belbedrijven springen hierop in en berekenen daarvoor hoge kosten. Helaas is daar niets tegen te doen. Kijk altijd op de site van het bedrijf waar u het nummer van zoekt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2022

Is niet door mij naar dit nummer gezocht en vraag me daarbij af wie via mijn telefoon dit nummer dan kan bellen?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 25, 2022

Misschien heeft u gezocht naar een telefoonnummer van een bedrijf of instantie.  Er moet zijn gebeld want anders staat het niet geregistreerd. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2022

Ik er niets meer van hoe dit is ontstaan maar bedankt voor het meedenken Joep 

wjb
Wijsgeer
  • October 25, 2022

Is niet door mij naar dit nummer gezocht en vraag me daarbij af wie via mijn telefoon dit nummer dan kan bellen?

Toch heb je waarschijnlijk gegoogled naar een telefoonnummer en door het klikken op een butten naar dit nummer gebeld.

Dit nummer is namelijk het nummer van snelincontact.nl een doorverbindservice van Customer Connect BV.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2022

Dank u dit moet dan mogelijk gebeurt zijn ik hou het in de gaten