Skip to main content
Beantwoord

Ook na contact met KPN factuur nog steeds naar verkeerd mailadres

• August 19, 2025
  • 6 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedemiddag,

Mijn factuur komt op een verkeerd mailadres binnen. De instellingen lijken goed te staan.

Een aantal weken geleden heb ik hiervoor een geruime tijd aan de telefoon gehangen met de klantenservice. Uiteindelijk zou het geregeld zijn, maar helaas. Opnieuw ontvang ik mijn factuur op een onjuist mailadres.

Wat moet ik doen om het wel opgelost te krijgen?

Met vriendelijke groet,
Tatiana van den Hoogen

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@TatianaH . Welkom hier. 

Wat hinderlijk dat je hier al zoveel tijd in hebt moeten steken.  Helaas is de community geen helpdesk. (hier helpen klanten elkaar) en moet je voor je vraag écht bij de telefonische (of socialmedia) ingangen zijn. 

Een collega kan desnoods een ticket aanmaken als het factuur-adres niet goed gewijzigd kan worden.

Een belafspraak is dus een optie maar je kun ook navraag doen via Facebook of X.

6 reacties

HeidiV
Topper
  • August 19, 2025

Hi ​@TatianaH 

Wat hebben ze de vorige keer gewijzigd, het KPN ID e-mailadres?
Dat werkt niet omdat er aan elke factuur een ander e-mailadres gekoppeld kan zijn en het moet daarom per factuur gewijzigd worden.
Helaas kan je het factuur e-mailadres niet zelf aanpassen, dat zou een stuk makkelijker zijn.

Je kan een belafspraak maken (rechts bijna onderaan op die pagina) met de afdeling facturatie, die moeten het e-mailadres voor je factuur kunnen wijzigen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 19, 2025

Het KPN ID e-mailadres is al juist, maar de factuur komt op een ander adres. Ik ben tig keer doorverbonden omdat niemand wist hoe het werkte of dat ik verkeerd was doorverbonden. Uiteindelijk zou het geregeld zijn en dus niet.

Ik vind het jammer als ik nu weer 45 tot 60 minuten aan de lijn moet hangen om het te wijzigen. Dat moet toch eenvoudiger kunnen.

HeidiV
Topper
  • August 19, 2025

Maak daarom een belafspraak, dan wordt je gebeld door de juiste medewerker op het moment dat het jou uitkomt en zou je niet hoeven te wachten en doorverbonden te worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 19, 2025

Dat is exact wat ik de vorige keer gedaan heb. 

HeidiV
Topper
  • August 19, 2025

Vul dan je forumprofiel in, alles waar Privé bij staat is alleen door jou of een KPN moderator te bekijken.

Hopelijk kan een KPN moderator jou dan helpen als je topic aan de beurt is.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 21, 2025

Hoi ​@TatianaH . Welkom hier. 

Wat hinderlijk dat je hier al zoveel tijd in hebt moeten steken.  Helaas is de community geen helpdesk. (hier helpen klanten elkaar) en moet je voor je vraag écht bij de telefonische (of socialmedia) ingangen zijn. 

Een collega kan desnoods een ticket aanmaken als het factuur-adres niet goed gewijzigd kan worden.

Een belafspraak is dus een optie maar je kun ook navraag doen via Facebook of X.