Hallo,
Ik weet niet of dit een vraag is...of als er vanuit KPN op gereageerd wordt, maar ik wil mijn frustraties toch even kwijt.
Ik had altijd (naar volle tevredenheid) een kids abonnement voor mijn 2 kinderen. Maar doordat er af en toe een buitenlands nummer gebeld diende te worden (wat blijkbaar niet kan met een kids abonnement en ook niet is te realiseren), heb ik in samenwerking met een service medewerker deze 2 abonnementen maar omgezet naar een 0GB unlimited bellen en sms-en. (2 euro per maand duurder).
Zelf heb ik een unlimited data abonnement, en deel altijd deze data bundel met deze 2 abonnementen automatisch, zodat ze over internet beschikken.
Maar wat niet destijds niet gemeld is….dat bij deze abonnementen een sms-je krijgt, als de bundel dreigt op te raken...en dat je dan data KOOPT i.p.v. deelt….Â
Dus 1 van mijn kinderen heeft telkens als de data dreigde op te raken, deze sms beantwoordt in de veronderstelling dat dit 1GB vanuit mijn unlimited bundel was (dit is dan elke keer 8 euro, die ik gewoon in mijn unlimited bundel heb)
at is inmiddels zo’n 30 keer gebeurd over de laatste 2 maanden. Ik zag het op de factuur (die was hoger dan normaal)
Dus dan bel je vervolgens de klantenservice en blijken ze hier NIETS aan te willen doen.
Op het moment dat ik daar achter kwam, ben ik dus inmiddels bijna 250 euro verder.
Na een heel lang gesprek, waarbij ze alle begrip tonen is het enige advies is om de sms maar uit te zetten… zodat ik nu dus een 0GB abo. met onbeperkt bellen en inmiddels geen SMS meer heb…Maar aan de rekening van 250 euro extra kunnen we echt niets doen.
Nou… er is een verschil tussen kunnen en willen !!!
Deze aangekochte data had gewoon uit mijn unlimited bundel moeten komen.
Ja ik zal wel niet slim van mij zijn geweest om niet alle details in het contract te lezen...maar ja….wie leest die nu wel helemaal door.
Nu snap ik het feit dat er bij KNP al jaren gepraat wordt over een familie bundels...maar dat deze er nog steeds niet is...het is gewoon het verdien model blijkbaar !!!!
Ik ben 30 jaar klant bij KPN, maar helaas moet ik constateren, dat de service elk jaar minder en minder wordt. Nu ga ik mijn tijd maar uitzitten tot deze contracten aflopen (want ja voortijdig beëindigen kost ook weer geld), en zal ik maar na 30 klant te zijn geweest vertrekken naar een andere provider.
Ik ben er helemaal klaar mee !!!
Ja... je kan beter klant worden….dan wordt je helemaal vertroeteld….maar als je 1 maal klant bent….dan daalt de service ver tot onder het vriespunt.
KPN bedank !!!