Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Spotify lukt niet door lopende wijziging

• August 12, 2026
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Wil mijn Spotify-abonnement opzeggen. De te volgen instructies van zowel KPN als Spotify: ‘inloggen en klik op button wijzigen/opzeggen’ werken niet of er is geen button zichtbaar. Twee keer gebeld met KPN, maar daar loop ik tegen een muur aan: ‘je moet bij Spotify zijn’ en bij Spotify (via chatbot) zeggen ze dat je bij KPN moet zijn.

En KPN zegt dan ook dat zolang er een wijziging loopt (in september gaan we over naar glasvezel) er sowieso niets gewijzigd kan worden. Dit klinkt toch wel heel apart.

Ik heb inmiddels geprobeerd dit via beide partijen geregeld te krijgen, maar kom zo niet verder. Ik hoop daarom dat jullie dit probleem voor mij kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat mijn Spotify-abonnement wordt beëindigd.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@DrFritz en welkom bij de KPN Community. Logisch dat je dit geregeld wilt hebben en frustrerend dat het zo moeizaam gaat. 

Als je Spotify via ons hebt dan is het in sommige gevallen mogelijk om tijdens een lopende wijziging dit soort opzeggingen te doen. Je kunt het nogmaals via een belafspraak proberen (rechts onderin). 
Hopelijk lukt het via die weg dan wel om het opgezegd te krijgen. Controleer voor die tijd nog wel of je Spotify echt via ons afgesloten is. Als dat het geval is staat hij op je KPN factuur. 

Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor het graag!

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 14, 2026

Hi ​@DrFritz en welkom bij de KPN Community. Logisch dat je dit geregeld wilt hebben en frustrerend dat het zo moeizaam gaat. 

Als je Spotify via ons hebt dan is het in sommige gevallen mogelijk om tijdens een lopende wijziging dit soort opzeggingen te doen. Je kunt het nogmaals via een belafspraak proberen (rechts onderin). 
Hopelijk lukt het via die weg dan wel om het opgezegd te krijgen. Controleer voor die tijd nog wel of je Spotify echt via ons afgesloten is. Als dat het geval is staat hij op je KPN factuur. 

Laat je weten of het gelukt is? Ik hoor het graag!