Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Ziggo Sport Totaal pakket is niet mogelijk door lopende bestelling

• May 31, 2026
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik wil mijn Ziggo Sport Totaal pakket uitzetten. Dat pakket moet dagelijks opzegbaar zijn, maar het is op dit moment helaas niet uit te zetten in MijnKPN. Er staat dat een ‘lopende bestelling’ moet zijn afgerond, voordat er wijziging kunnen worden aangevraagd. 

Ik heb geen bestelling gedaan. Wel heb ik gebruik gemaakt van de overstapservice en zowel mijn thuis als mobiel abonnement opgezegd. Mogelijk is dit de oorzaak. Ik wil graag het ziggo sport totaal pakket per direct opzeggen en niet wachten tot de (eind)datum van de overstap naar een andere provider. 

Graag een oplossing hiervoor. Alvast bedankt! 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@DaveWest een overstap is een lopende ‘bestelling’.

Ziggo Sport is een pakket, dat je minimaal 1 maand moet hebben gehad om het dageijks op te kunnen zeggen.

Nu je je totaalpakket bij KPN hebt opgezegd, vervalt alles op het moment van de overstapdatum bij je nieuwe provider, wanneer dat is weet ik natuurlijk niet, maar vanaf nu gerekend over een maand en heb je een week geleden al opgezegd, over 3 weken dus.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Antwoord
  • May 31, 2026

Beste ​@DaveWest een overstap is een lopende ‘bestelling’.

Ziggo Sport is een pakket, dat je minimaal 1 maand moet hebben gehad om het dageijks op te kunnen zeggen.

Nu je je totaalpakket bij KPN hebt opgezegd, vervalt alles op het moment van de overstapdatum bij je nieuwe provider, wanneer dat is weet ik natuurlijk niet, maar vanaf nu gerekend over een maand en heb je een week geleden al opgezegd, over 3 weken dus.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 2, 2026

Het topic wordt als ‘beantwoord’ afgerond door een van de moderators, maar dat is het niet. 

Ziggo Sport Totaal is in mijn geval conform de algemene voorwaarden dagelijks opzegbaar. Ik wil dit dus met onmiddellijke ingang stopzetten en niet pas vanaf de datum van mijn overstap naar een andere provider.

Ik wordt nu blijkbaar verplicht om 3 weken langer te betalen voor dat entertainment-pakket dat gewoon dagelijks opzegbaar zou moeten zijn. Dat lijkt mij in strijd met de regels en de voorwaarden.

Graag alsnog een oplossing hiervoor.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@DaveWest, welkom op onze community. Ik heb dit topic inderdaad gemarkeerd als beantwoord. Als er een opzegging geplaatst is kun je het abonnement helaas niet wijzigen. Je kunt hierover wel even met ons bellen, dan denken mijn collega's even met je mee. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken.