Beste KPN,
Als je vervolgens jou forumprofiel invult dan kan een moderator jou gegevens erbij gaan pakken om je te helpen. Alles wat als prive gekenmerkt is in het profiel is ook allen maar voor de mods zichtbaar.
Beste
Deze gegevens zijn al weggehaald, ik dacht dat het privé was vandaar. Ziet u ze nog wel?
Mvg
Nee ik zie nu niets meer
Hi
Internet (tv hadden we niet).
Helder. Die heeft geen openstaande facturen gelukkig . Heb je wellicht nog een ander abonnement op dat adres gehad? Mobiel of Digitenne?
Beste
Nee, het gaat echt om thuis en ik heb van jullie een aanmaning gehad dat daar nog steeds een actief abonnement is van thuis terwijl deze door ons al opgezegd is op 27-07-2022.
Dus dan gaat er toch iets mis bij jullie..
mvg
Ik zie geen actieve abonnementen op dit adres. Indien gewenst kan je opnieuw contact opnemen met ons contractafdeling via 0800-0402 om te kijken wat er nu daadwerkelijk nog actief staat.
Beste
en toch hebben jullie ons abonnement actief laten staan ik ontvang net letterlijk een mail met de factuur voor het abonnement.
echter zou het sinds juli al opgezegd moeten zijn. Wellicht op 5A dan, want nog steeds blijft het actief en wij hebben opgezegd en jullie zeggen dat het in orde is gebracht maar schijnbaar niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.