Skip to main content
Vraag

Opzegging bij verhuizing en niet kunnen leveren op het adres. Maar ik krijg geen reactie

• January 14, 2026
  • 6 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik heb op telefonisch advies van de klantenservice gemaild met opzeggen@kpn.com omdat ze niet kunnen leveren op mijn nieuwe adres. Bewijsstukken gemaild maar totaal geen enkele reactie. ik betaal nu dus nog steeds door voor iets waar ik niks aan heb. Vandaag de klantenservice weer gebeld maar ze kunnen mij niet helpen, ik heb nog een lopend contract tot oktober 2026. Er is niks te vinden in het systeem van mijn mailtjes. Weer alles opnieuw gemaild. Duurt weer minimaal 5 werkdagen als er al een reactie komt.  Is er niet een andere manier om mijn contract te beëindigen? Daarbij kan de nieuwe bewoner nu geen internet afsluiten omdat er al een aansluiting zit van mij. Ik wil dit opgelost hebben.

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 16, 2026

Hi ​@J. Vaartjes, welkom allereerst bij onze community en goed dat je deze vraag hier stelt. 

Even voor mijn duidelijkheid.

• Je bent inmiddels verhuisd naar een adres waarop wij geen diensten kunnen leveren en je huidige pakket met einddatum 2026 is nog actief op je oude adres.
  • Jij hebt gemaild met opzeggen@kpn.com met de uittreksel of bewijs van verhuizing zonder een reactie hierop te hebben ontvangen.

Zeg ik dit goed? Heb je ook een bewijs van ontvangst van de e-mail gekregen. Of heb je inmiddels een reactie van ons gehad? Zou je ook je profiel willen invullen met het adres waarop wij niet hebben kunnen leveren? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2026

Goedemorgen,

Ja ik heb een bewijs en alles meegestuurd. ook heb ik op 3-1-2026 een ontvangstbevestigingsmail ontvangen, 14-1 erachteraan gebeld. Volgens de klantenservice hebben ze mijn mail niet ontvangen met de opzegging en de bewijzen. Ik zal mijn profiel even verder aanvullen. 

• January 19, 2026

Heb je wel gewoon een verhuizing doorgegeven via de website? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2026

@Marlon92  ja dit heb ik geprobeerd maar omdat er op dat adres niet geleverd kan worden door KPN moest ik bellen. Daar kreeg ik het mail adres om het via de mail op te zeggen. Hierbij blijft het daarna stil en ondertussen lopen de kosten op.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 19, 2026

Goedemorgen,

Ja ik heb een bewijs en alles meegestuurd. ook heb ik op 3-1-2026 een ontvangstbevestigingsmail ontvangen, 14-1 erachteraan gebeld. Volgens de klantenservice hebben ze mijn mail niet ontvangen met de opzegging en de bewijzen. Ik zal mijn profiel even verder aanvullen. 

Zou ik dit van jou mogen hebben? Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 28, 2026

@J. Vaartjes, dank voor je gegevens. 

Ik zie dat er op 19 januari jou is verzocht om de nodige documenten te sturen. Heb je dit ook gedaan? Voor het gemak heb ik de e-mail opnieuw gestuurd naar je.