Skip to main content

Hier het zelfde heb een mail dat ik kostenloos mag overstappen ben maandag 4-11-2024 gebeld door backoffice en al 8 keer klantenservice gebeld voor tv en internet opzeggen ik ga nu mijn rechtsbijstand inschakelen krijg ook geen mail van opzeggen mvg

Hoi @ChantalChantal 

Je schrijft dat je kosteloos kunt overstappen, is dat een overstap naar een andere provider of naar KPN?

Gaat het om een overstap naar een andere internet provider, dan kun je bij de aanvraag/bestelling bij de nieuwe provider voor de overstapservice kiezen, die zorgt er dan voor dat het abonnement bij KPN wordt opgezegd/beëindigd op de dag dat je wordt aangesloten bij je nieuwe provider.

Bij een overstap naar een andere provider, hoef je dus niet zelf je abonnement op te zeggen bij KPN, dit wordt namelijk voor je gedaan door je nieuwe provider.
Het is dan wel belangrijk dat je tijdens het bestellen kiest voor de overstapservice.

Daarnaast zorgt de overstapservice er ook nog eens voor, dat je geen dag zonder internet en televisie komt te zitten, aangezien de overstap naadloos in elkaar overgaat.

Pas op de dag dat je bent aangesloten bij je nieuwe provider, zul je vanuit KPN nog een mail gaan ontvangen dat je abonnement is beëindigd.

Hi @ChantalChantal, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Zou je iets uitgebreider willen uitleggen wat hier aan de hand is? Gaat het om een mobiel abonnement of om een vaste verbinding thuis? Mag ik ook weten waarom je kosteloos mag overstappen? En zou je hier eventueel een screenshot van die e-mail willen plaatsen? 

Hi @ChantalChantal, welkom hier. 

Ik denk graag mee.  

Nou, dat hoeft niet meer. Chantal heeft haar account laten verwijderen. 

We kunnen ervan uitgaan dat de opzegging alsnog gelukt is nadat ze is teruggebeld door de klantenservice. 

Zoiets regel je via deze link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Hoi @Noordzee 

Net echt netjes richting @Alex van KPN en mezelf moet ik eerlijk bekennen.
Ze had op z’n minst wel even kunnen reageren, en tevens antwoord kunnen geven op de vragen van @Alex van KPN

Vindt het niet netjes, maar goed het is niet anders.
Bedankt voor het melden @Noordzee .

Reageer