Skip to main content
Vraag

Opzegging niet goed verlopen

• March 13, 2026
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Mijn zoon heeft 7 december jl zijn contract beeindigd omdat hij door een scheiding moest verhuizen. Hij komt bij ons te wonen en heeft dus geen contract meer nodig. 

Hij werd van het kastje naar de muur gestuurd. Hij heeft gebeld, dan moest  het online regelen. Bij online regelen werd hij weer doorgestuud naar de klantenservice. Om het goed geregeld te krijgen is hij naar de winkel gegaan. Daar weer de opmerking “u moet het Online regelen”.

Daar kreeg hij de vraag of zijn ouders niet konden overstappen naar de KPN. Nu hebben we zelf een contract bij de KPN dus dat lijkt me niet

Uiteindelijk heeft hij in februari, dus 1 maand te laat, een bevestiging gekregen dat alles geregeld is. Omdat hij wel een KPN mobiel abonnement heeft krijgen we ESPN.

Nadat hij de laatste afrekening, 1 maart gestuurd door de KPN, 2 maart heeft betaald, krijgen wij nu ineens een brief van PReventel met de melding dat hij op een lijst staat als wanbetaler.

SCHANDALIG hoe deze jongen, die het toch al moeilijk genoeg heeft, geschoffeerd wordt door de incapable KPN medewerkers.

1 ding staat voor mij buiten kijf. 1 januari stap ik over naar ZIggo

1 reactie

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 13, 2026

Beste ​@Nouschka je zoon kan onderstaand online een klacht indienen als hij denkt dat de opzegging niet goed verlopen is. Het wordt dan binnen enkele werkdagen opgepakt:

Online klacht indienen

Denk er s.v.p. wel om dat hij dat zelf moet doen en dat jij dat niet namens hem kan doen.

Succes.