Goedemorgen, ik heb wel e-mail ontvangen van mijn KPN internet bestelling die ik 21 juli gedaan heb, maar zie nog geen orderbevestiging. Wanneer zou je die moeten ontvangen? Heb eerst twee bestellingen laten annuleren, en vervolgens de definitieve bestelling geplaatst, dus hoop het goed gaat Zou het waarderen als een KPN medewerker even zou willen checken of het goed gaat met de order, en/of wanneer de orderbevestiging volgt. Bij voorbaat dank.
Nog even contact gehad met de klantenservice, die gaf aan dat orderbevestiging , “de bedankt voor uw bestelling e-mail “ betreft. Die kreeg ik eerst, korte tijd later de “informatie over uw bestelling” e-mail. Op de KPN site las ik toch volgens mij dat je eerste een e-mail krijgt over je bestelling en dan binnen vijf werkdagen een orderbevestiging per e-mail/brief. Dus ik begrijp het niet helemaal.
Hi
De bevestiging per post zou in ieder geval gelijk zijn aan mail die je ontvangen hebt, je mist dus niets door hem alleen per mail te ontvangen
Hi
Ah ja, ik snap dat er onduidelijkheid ontstaat als er met verschillende benamingen gewerkt wordt, ik ga hier intern even een balletje over opgooien!
Fijn dat het voor jou verder nu wel duidelijk is
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.