Skip to main content
Vraag

Oude Telfort abonnement wijzigen blijkbaar onmogelijk voor KPN

• 12 maart 2025
  • 31 reacties
  • 206 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Fijn om te lezen dat de verlenging eindelijk is doorgevoerd!

Ik heb gelijk even gekeken naar KPN Veilig. Ik zie deze inderdaad op de bevestiging van 12 maart staan. Maar ik zie hem verder niet onder jouw producten staan. Daarmee is het ook niet gek dat je deze dus nog niet kunt gebruiken. Zie je hem al wel in MijnKPN? Zo niet, dan kan je misschien eerst kijken om dit zelf toe te voegen via MijnKPN.

EdHak1957
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 24 maart 2025

“Ik heb een ongedateerd contract toegemaild gekregen waarin o.a. duidelijk vermeld staat “F-Secure 5  apparaten” (inbegre[en) € 0,00,

(er zijn door KPN diverse contracten toegezonden maar dit is de meest recente versie - die volledig overeenkom met mijn wensen)

“Je nieuwe abonnement start na aanpassing van je verbinding”.

De nieuwe snellere verbinding van 200Mbit/s is vanaf 20 maart 2025  in werking. Moet ik nu het contract dat 4 dagen oud is waarin iets vermeld is als zijnde inbegrepen gaan wijzigen alleen omdat het in MijnKPN schijnbaar niet verwerkt kan worden? Waarom zijn de andere wijzigingen WEL doorgevoerd, maar deze ENE niet? Je gaat me toch niet vertellen dat KPN dit zelf intern niet kan regelen, alles is via computers geregeld en op dit punt weet de computer niet wat er gedaan moet worden. En kom niet aan met “Het is een oud Telfort abonnement” want er is een nieuw abonnement afgesloten waarbij de voordelen van Telfort zijn opgeheven en de normale KPN tarieven worden toegepast.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Waarom zijn de andere wijzigingen WEL doorgevoerd, maar deze ENE niet?

Dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen. Het enige wat ik kan bedenken, is dat het omzetten van jouw abonnement naar een KPN abonnement handwerk is geweest. Misschien dat de gratis F-Secure daarbij over het hoofd gezien is.

Je gaat me toch niet vertellen dat KPN dit zelf intern niet kan regelen

Zeker wel. Maar ik kan dat niet voor je doen. Je kunt dus opnieuw bellen om F-Secure aan te laten zetten. Of je kunt het zelf in MijnKPN regelen. Lijkt me wel zo gemakkelijk.

EdHak1957
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 25 maart 2025

Het nog ontbrekende F-Secure pakket opnieuw toegevoegd via Mijn KPN en nu is het dan echt 100% opgeleverd.

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar mede door jullie commentaren is het ten lange leste opgelost. Bedankt voor de steun.

Voorlopig ben ik niet van plan om ook maar iets te wijzigen, maar als het dan toch onverhoopt mis zou gaan weet ik waar ik terecht kan voor opbouwende informatie.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 27 maart 2025
EdHak1957 schreef:

En dat is nog niet alles maar er is ook een verheugende verandering op de “bestelstatus” pagina waarin vermeld dat dat de nieuwe apparatuur (tv-box) wordt ingepakt en verzonden. De verhoogde internetsnelheid staat gepland voor 20 maart, maar “de definitieve startdatum ontvang je binnen maximaal 2 dagen".

Het ziet er naar uit dat er een doorbraak is in de impasse en er nu veranderingen worden doorgezet - even afwachten maar er IS vooruitgang te melden.

EdHak1957 schreef:

Het nog ontbrekende F-Secure pakket opnieuw toegevoegd via Mijn KPN en nu is het dan echt 100% opgeleverd.

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar mede door jullie commentaren is het ten lange leste opgelost. Bedankt voor de steun.

Voorlopig ben ik niet van plan om ook maar iets te wijzigen, maar als het dan toch onverhoopt mis zou gaan weet ik waar ik terecht kan voor opbouwende informatie.

@EdHak1957 

Mooi nieuws! Fijn dat de link naar KPN TV+ uiteindelijk de doorbraak heeft geforceerd! 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Fijn dat het gelukt is, ​@EdHak1957!

Bij toekomstige vragen helpen we je natuurlijk graag weer. 😊

Reageer