Skip to main content
Beantwoord

Oudere facturen opvragen die niet in MijnKPN staan

• November 15, 2024
  • 4 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik mis de facturen van april 2023 tot en met oktober 2023. Deze zou ik graag nog willen hebben. Ze zijn ouder dan een jaar en niet meer in mijn KPN terug te vinden. 

Bedankt, Arnold

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@ArnoldD 

Facturen tot 12 maanden terug staan in  → MijnKPN op de KPN website.

Wil je nog verder terug dan gebruik je de → MijnKPN app . Daar kom je tot 20 maanden, wat precies ver genoeg zou moeten zijn.

Facturen ouder dan 20 maanden

Facturen die ouder zijn dan 20 maanden staan niet meer in MijnKPN of de MijnKPN app. Deze kunnen we via het forum ook niet voor je opzoeken. Bewaar je facturen daarom goed en sla ze op tijd op. Toch op zoek naar oudere facturen? Vul dan dit formulier in.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 15, 2024

Hallo ​@ArnoldD 

Facturen tot 12 maanden terug staan in  → MijnKPN op de KPN website.

Wil je nog verder terug dan gebruik je de → MijnKPN app . Daar kom je tot 20 maanden, wat precies ver genoeg zou moeten zijn.

Facturen ouder dan 20 maanden

Facturen die ouder zijn dan 20 maanden staan niet meer in MijnKPN of de MijnKPN app. Deze kunnen we via het forum ook niet voor je opzoeken. Bewaar je facturen daarom goed en sla ze op tijd op. Toch op zoek naar oudere facturen? Vul dan dit formulier in.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 15, 2024

Dank je, Ruud. Ga ik daar kijken.

Groet, Arnold.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 15, 2024

Gelukt. Bedankt.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23