Ik ben op 29 september overgestapt naar T-Mobile. Gebruik gemaakt van hun overstapservice wat ook door KPN is erkend. Sindsdien krijg ik (over dezelfde glasvezel lijn) diensten van T-Mobile en niet langer van KPN. Toch krijg ik nog steeds facturen van KPN.
De eerste maand heb ik 'laten lopen', omdat er werd uitgelegd dat de afrekening een maand zou kunnen duren. Maar inmiddels zijn er drie incasso's geweest die niet kloppen. De laatste twee heb ik gestorneerd omdat ik geen diensten meer geleverd krijg.
Ik heb eerder met KPN klantenservice gebeld en deze situatie uitgelegd. Er werd aangegeven dat het waarschijnlijk een administratief probleem is. Ik heb meerdere keren met T-Mobile gebeld. Volgens mij zijn ze er inmiddels achter en hebben ze dit verholpen.
Â
Al met al een hoop gedoe dus, waarbij ik nu teveel aan KPN heb betaald en het risico loop dat er extra kosten voor incasso in rekening worden gebracht.
Â
Mijn verzoek: verwijder de openstaande facturen uit jullie systeem en verzorg de afrekening per 29 september (de datum dat jullie geen diensten meer leveren op mijn adres).