Skip to main content
Beantwoord

Overstap gaat fout, want ontvang nog facturen. Niet tevreden met service na contact

• February 14, 2025
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

In oktober 2024 ben ik overgestapt naar Ziggo, doordat het aangeboden verlengaanbod van KPN tot het einde van het contractduur geldig was (nog 3 dagen). In de kleine lettertjes stond dit beschreven omslachtig beschreven.

In verband met het misleidende verlengaanbod van KPN ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe aanbieder en heb hier een overstap gemaakt, inclusief opzegging bij de huidige provider (KPN).

Per november 2024 zou de overstap geregeld zijn. Echter kreeg ik in december opnieuw een factuur van KPN. Nadat ik de klantenservice had gebeld om te vragen, waarom ik deze factuur toegezonden kreeg werd mij verteld dat de overstap nog niet juist in het systeem stond en deze medewerker dit voor mij zou regelen. Tot mijn verbazing kreeg ik in januari nogmaals een factuur, waarna ik weer telefonisch contact heb gehad met de klantenservice. Deze wist mij te vertellen dat het nog steeds niet goed in het systeem verwerkt was en zou er persoonlijk voor zorgen dat de leidinggevende op de hoogte gesteld werd van de situatie en dat de betaalde facturen van november, december en januari terug zouden worden betaald.

Vandaag ontvang ik nogmaals van KPN een factuur!… Na het gesprek met de klantenservice breekt mijn klomp. De opzegging van het abonnement is pas sinds gisteren opgezegd in het systeem.. 

Nadat ik vroeg om een bevestiging via de mail van de terugbetaling van de facturen vanaf november, kon de medewerker mij alleen mondeling deze notitie voorlezen en GEEN bevestiging sturen via de mail, die ik de vorige keer al zou ontvangen. Na 4 maand moet het de klantenservice eindelijk gelukt zijn om het contract op te zeggen. Ik hoop dat ik het teveel betaalde geld in maart dan eindelijk mag ontvangen en klaar te zijn met dit gezeur!

Een ding is voor mij zeker, KPN wordt in ieder geval nooit meer!

Beste antwoord door Denise van KPN

Daar is duidelijk iets mis gegaan in de communicatie tussen Ziggo en KPN, ​@B. Kleinjan. In veel gevallen gaat het in 1 keer goed, maar jij hebt net pech dat het bij jou compleet mis is gegaan. Hierdoor heb je langer een abonnement gehad dan de bedoeling was. Ik snap dat je nu vooral op zoek bent naar bevestiging dat het nu wel goed komt. Dat kan ik helemaal begrijpen. Zal ik het voor je nakijken? Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Als je een seintje geeft als je dit gedaan hebt, kan ik voor je aan de slag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2025

Daar is duidelijk iets mis gegaan in de communicatie tussen Ziggo en KPN, ​@B. Kleinjan. In veel gevallen gaat het in 1 keer goed, maar jij hebt net pech dat het bij jou compleet mis is gegaan. Hierdoor heb je langer een abonnement gehad dan de bedoeling was. Ik snap dat je nu vooral op zoek bent naar bevestiging dat het nu wel goed komt. Dat kan ik helemaal begrijpen. Zal ik het voor je nakijken? Ik heb daarvoor wel wat gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Als je een seintje geeft als je dit gedaan hebt, kan ik voor je aan de slag.