Skip to main content
Beantwoord

Overstap naar TV+ is nog niet verwerkt in Mijn KPN

• December 30, 2025
  • 4 reacties
  • 20 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Sinds begin december heb ik de beschikking over KPN TV + met soundbox. Per 2 december werkt dit naar tevredenheid.

Op mijn KPN is deze wijziging nog niet verwerkt. Ook mijn factuur voor januari is volgens mij niet juist.

De oude apparatuur heb ik inmiddels teruggestuurd.

Kan dit kloppen?

Groet, René van der Horst

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@renebennie, een maand is wel erg lang voor zo'n wijziging. Je zou verwachten dat die al op gereed staat. Je kunt hiervoor het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Een collega van de klantenservice kan dat samen met jou bekijken en mogelijk een melding doorzetten naar een achterliggende afdeling.

De facturatie wordt ook pas aangepast als de wijziging gereed is, dus tot dat moment zal de facturatie ook het oude pakket nog laten zien.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 30, 2025

Dat zou goed kunnen dat facturen en aanpassingen elkaar kruisen.

Gewoon de eerstvolgende factuur even afwachten begin volgend jaar, is het dan nog niet goed even in de pen klimmen of de telefoon ​@renebennie 

Succes.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Hoi ​@renebennie, een maand is wel erg lang voor zo'n wijziging. Je zou verwachten dat die al op gereed staat. Je kunt hiervoor het beste een terugbelafspraak maken via onze site. Een collega van de klantenservice kan dat samen met jou bekijken en mogelijk een melding doorzetten naar een achterliggende afdeling.

De facturatie wordt ook pas aangepast als de wijziging gereed is, dus tot dat moment zal de facturatie ook het oude pakket nog laten zien.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 2, 2026

Bedankt Jasper voor het antwoord.

Sinds vandaag staat op mijn KPN de juste producten genoemd.

De facturatie zal dus ook wel in orde komen.

Bedankt voor je inspanning

Jasper van KPN
Moderator

Ah kijk aan, dat was een mooie timing! Fijn dat het nu goed staat, de facturatie zal daarmee inderdaad ook goed komen. De wijziging zal daarop staan per 2 januari omdat de wijziging toen afgerond was.

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.