Skip to main content
Vraag

Overstappen n.a.v. aanpassing voorwaarden: mag ik mijn welkomstcadeau houden?

• May 28, 2026
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste KPN, 

In verband met de aanpassing van de nieuwe voorwaarden van KPN, wil ik de overstap maken. Mijn contract is nog actief. Mag ik als ik overstap mijn TV houden? Ik had via Ziggo gebruik gemaakt van de overstapservice.

Via KPN ontving ik een e-mail met daarin: 

Verwijderde dienst(en) of apparatuur
F-Secure 5 apparaten
KPN TV+ met TV+ Box

Moet ik nu wel of niet mijn welkom cadeau (TV) inleveren? Als ik mijn TV mag houden, kan ik dit dan zwart op wit krijgen?

Met vriendelijke groet,

Jolanda

4 reacties

• May 28, 2026

Beste ​@JolandaNL65 je mag je cadeau gewoon houden als,je aan de voorwaarden in de mail gesteld voldoet.

• Nieuwkomer
  • May 28, 2026

@JanD Ik had toevallig dezelfde vraag. Ik zie in de mail alleen niet aan welke voorwaarden je moet voldoen. Ik zie enkel de verandering van de nieuwe voorwaarden, en tot wanneer je kosteloos kan opzeggen. Er staat niet over wat er met het welkomscadeau gebeurd. 

• May 28, 2026

@JanD Ik had toevallig dezelfde vraag. Ik zie in de mail alleen niet aan welke voorwaarden je moet voldoen. Ik zie enkel de verandering van de nieuwe voorwaarden, en tot wanneer je kosteloos kan opzeggen. Er staat niet over wat er met het welkomscadeau gebeurd. 

Beste ​@MT10 en ​@JolandaNL65 de voorwaarden zijn dat je opzegt of overstapt binnen de in de mail genoemde termijn.

Het cadeau mag je houden, is binnen dit forum diverse malen door een moderator bevestigd in andere topics.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste ​@MT10 en ​@JolandaNL65 de voorwaarden zijn dat je opzegt of overstapt binnen de in de mail genoemde termijn.

Het cadeau mag je houden, is binnen dit forum diverse malen door een moderator bevestigd in andere topics.

Dat klopt inderdaad, ​@JolandaNL65 en ​@MT10 .