Goedemiddag,
na een lange tijd van wachten tot de glasvezelverbinding eindelijk actief was, had ik per 24-6-22 een actief abonnement, dit had per 29-4 moeten zijn.. Ik had een klacht ingediend bij KPN voor deze grote uitloop en daar zou ik een kleine compensatie voor krijgen, ook al konden zij niet al mijn kosten dekken. Ik dacht, prima, ik laat het erbij.
Ik heb daarna mijn Ziggo apparatuur opgestuurd, ik had al retourdozen van Ziggo sinds april omdat toen het abonnement actief had moeten zijn. Voor de zekerheid heb ik Ziggo nog een berichtje gestuurd per wanneer ze het abonnement stop hebben gezet. Toen gaven zij aan geen bericht van KPN te hebben gehad om het abonnement definitief stop te zetten. Terwijl ik de overstapservice had en KPN had dat dus op 24-6 moeten doen (of een dag later, ook prima).
Â
Gisteren met KPN hierover gebeld en er werd beaamd dat KPN fout was. Het zou naar een speciale afdeling gaan, echter werd wel aangeraden dat ik zelf bij Ziggo zou opzeggen. KPN kon dat ook doen, maarja dat duurt weer een aantal dagen voor er reactie komt en dan betaal ik straks nog een aantal dagen extra bij Ziggo.
Ik weet ook niet of er nu nog een open ticket staat mbt de overstapservice en of er nog iets mee gedaan wordt.
Ik heb vanochtend dus mijn contract opgezegd bij Ziggo (gisteren liep het telkens vast op mijn telefoon), maar nu is mijn vraag welke compensatie ik hiervoor krijg van KPN. Ik had al extra kosten gemaakt doordat de oplevering 2 maanden later werd, hiervoor ben ik deel gecompenseerd, maar nu heb ik straks weer 1,5Â weken extra abonnementskosten bij Ziggo.Â