Skip to main content
Vraag

Pakket verkeerd retour gestuurd

• 24 februari 2025
  • 9 reacties
  • 70 keer bekeken

Dollar
Deelnemer

Heb op 17-02-2025 contact gehad met een medewerkster over een retour pakket dat ik verkeerd gestuurd heb naar KPN 2400VB ALPHEN AAN DE RIJN.met Trackingcode ***.  Dit pakket was ontvangen door KPN maar ik had het moeten sturen naar ODIDO..Na gebeld te hebben met het magazijn of ze het pakket door wilden sturen naar ODIDO of naar Afzender zou ik daar nog bericht van krijgen maar heb tot heden niets meer vernomen .,graag even een berichtje s.v.p daar ODIDO mij anders 165 euro in rekening brengt voor het modem en ontvangers..

Bij voorbaat mijn Hartelijke Dank..

Hans Verhoeven

Admin: Persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

9 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Dollar 

Als je zorg wilt dragen, dat je jouw forum profiel zo volledig mogelijk wilt invullen, dan kan een moderator in actie voor je komen.

Werkwijze:

• Klik op je avatar (je fotootje) naast de blauwe knop “Stel je vraag”.
  • Klik vervolgens “Mijn Profiel”
  • Je komt op je eigen overzicht uit.
  • Klik vervolgens op “Bewerk Profiel” en vul je persoonlijke gegevens in.
  • Bij persoonlijke opmerkingen zet je het Track en Trace nummer
  • Vervolgens sla je dit op, en je bent klaar.

Het kan tot enkele dagen duren, voordat een moderator je vraag zal gaan behandelen.
Maar soms kan het snel gaan.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Dollar Hi Hans, rot dat 't niet goed gegaan is met retour sturen van je pakket.

Hoe staat het er intussen voor? Op welke datum heb je de apparatuur opgestuurd? Ik zal intussen kijken of ik hier navraag over kan doen en we het pakket boven water kunnen krijgen. Mocht je intussen al een oplossing hebben gevonden, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Dollar
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 februari 2025

het pakket is verstuurd op14-11-2024

Dollar
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 februari 2025

de trackentrace code is 3slfvz990507336

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Oei, dat is al wel een flinke tijd geleden ​@Dollar. Ik weet niet of dat nog teruggevonden kan worden, ik kan geen toezeggingen doen. Ik hou je in elk geval op de hoogte van wanneer ik er iets over hoor, ik verwacht binnen een paar werkdagen.

Dollar
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

Heel erg bedankt dat zou een hele opluchting voor ons zijn als het alsnog terecht zou komen...Groetjes Hans...

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Tijd voor een update ​@Dollar. Zover hebben ze bij de logistieke afdeling nog niks kunnen terugvinden helaas.. Dit heeft waarschijnlijk te maken met dat 't al even geleden is. Bij recent gestuurde pakketten kan het vaak nog wel teruggevonden worden. Mocht het pakket nog boven water komen, dan wordt het retour gestuurd, maar ik kan helaas geen toezeggingen doen of dat lukt.

Dollar
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 4 maart 2025

Alvast heel erg bedankt voor de moeite en tijd die je er aan besteed hebt maar zou het ook kunnen dat ze het richting Odido verstuurd hebben?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Geen probleem! Nee, dat verwacht ik niet, het zou in zo'n geval alleen retour naar de afzender gaan.

Reageer