Skip to main content
Beantwoord

Pakketwijziging wordt niet afgerond, nieuwe wijzigingen kunnen nu niet worden gedaan

• October 21, 2025
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hier hetzelfde probleem. Wijziging staat al weken open en lijkt niet opgelost te worden. Is er iemand dit dit voor mij kan oplossen? 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@PatrickNima ,

Dat kan alleen de KPN klantenservice voor jou uit (laten) zetten. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Hallo ​@PatrickNima ,

Dat kan alleen de KPN klantenservice voor jou uit (laten) zetten. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 24, 2025

Welkom op de community ​@PatrickNima, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzettend flauw dat je nu geen nieuwe wijzigingen door kunt voeren door iets dat in de administratie niet goed lijkt te gaan 😑

Ik zie dat ​@Noordzee al uit heeft gelegd dat we dit via deze weg niet voor je op kunnen lossen, er is rechtstreeks contact nodig voor een verificatie. Heb je inmiddels al contact gehad met 1 van mijn collega's en zit er schot in de zaak?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 29, 2025

ik heb contact gehad er is een ticket aangemaakt maar nog geen actie wat dat betreft 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 30, 2025

Ah ok, als er een ticket aan is gemaakt, houdt dat in dat een achterliggende afdeling er voor je mee aan de slag zal gaan ​@PatrickNima. Ik hoop dat je daar snel wat van hoort!