Skip to main content
Vraag

Philips 8200 tv ontvangen, maar ik zou een QLED krijgen

• March 15, 2026
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Ik heb een philips 8200 serie ontvangen maar ik zou een qled krijgen. Helaas kwam ik daar pas achter toen ik vond dat het beeldkwaliteit erg tegen viel. Wat kan ik nu doen? Voel me behoorlijk bedonderd.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Niels.1990. 

Je had al gereageerd binnen een andere topic, maar zal ook hier even je vraag beantwoorden.

Alles omtrent de uitlevering van jullie welkomstcadeau “Philips Televisie” verloopt via de logistieke partner van KPN

zij verzorgen namens KPN de verzending van de welkomstcadeau voor nieuwe klanten, waaronder dus ook jouw “Philips Televisie”.

Waarom je nu een ander model hebben ontvangen, dan dat tijdens de actie werd gecommuniceerd, zou je dus kunnen navragen bij hen.

Zij zijn telefonisch bereikbaar op: 088 6237 006
(Bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur)

Bij defecten en de garantievoorwaarden van de televisie, bel je weer met Philips.

In de actievoorwaarden staat ook de volgende zin:

• KPN behoudt zich het recht voor om deze actie te wijzigen of te beëindigen als daar aanleiding toe mocht ontstaan.

Een wijziging zou kunnen zijn, dat er van model wordt gewisseld als de voorraad van de getoonde Philips televisie (met QLED) op zijn.
Of dat in jouw geval dit van toepassing is, kun je dus navragen bij de logistieke partner.