Skip to main content

Positieve ervaring met inruilactie Pixel 10. €150 bonus snel uitbetaald door Recommerce

• February 25, 2026
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

mrGanesha
Slimmerik

In januari was ik op zoek naar een nieuwe telefoon. Bij KPN zag ik dat er voor de Pixel 10 een inruilactie was waarbij een bonus van €150 zou worden uitgekeerd.
Deze actie kwam voor mij precies op het juiste moment, maar door alle klachten op dit forum met betrekking tot de afhandeling van inruilacties door Recommerce was ik toch wel een beetje bezorgd.
Uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben op de aanbieding ingegaan. Het aanvragen van de bonus verliep vrij eenvoudig en ik kreeg vrijwel direct een akkoord van Recommerce met instructies. Na het opsturen van mijn oude beestje (Galaxy S9, wat hebben wij samen veel meegemaakt 😪), kreeg ik na enkele dagen een bevestiging van Recommerce dat het toestel geaccepteerd was en dat uitbetaling snel zou volgen. Dat gebeurde dus ook. De restwaarde en de bonus werden na twee dagen bijgeschreven op mijn rekening.

Ik wil fouten die door Recommerce gemaakt worden zeker niet bagatelliseren. Bij mij is het hele proces echter van een leien dakje gegaan. Dat wilde ik even laten weten.

2 reacties

• February 25, 2026

Ik volg deze community vrij aandachtig en volgens mij ben je de eerste die positieve feedback geeft betreft Recommerce. Goed dat je dit laat weten.

Beetje off topic 🙄maar als ik het goed heb ben je in het bezit van een Google TV streamer. Bevalt deze goed, ook in combinatie met de TV+ app qua beeldkwaliteit ? Een heel kort off topic antwoord zou fijn zijn…

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@mrGanesha, dat is inderdaad oprecht fijn om ook eens te horen. Laten we eerlijk zijn, de meeste mensen posten hun bevindingen vaak niet als alles van een leien dakje gaat 😅. Bevalt het toestel ook goed? Dat lijkt me een behoorlijke upgrade ten opzichte van jouw oude toestel. 

Als ik nog iets kan doen laat het dan weten!