Skip to main content
Beantwoord

PostNL vervalst mijn handtekening en KPN wil geen onderzoek starten

• October 25, 2025
  • 95 reacties
  • 1039 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

95 reacties

• October 25, 2025

Als geld een probleem is: waarom heb je dan voor een tv gekozen als welkomstcadeau? Je beter voor de korting kunnen kiezen. En als je dan echt een tv nodig heb: die haal je bij de kringloop voor een paar tientjes. 

Inloggen op MijnKPN kan ook niet zonder telefoon. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Dit forum is grotendeels klanten die klanten helpen

Dat klopt maar er lopen hier ook KPN moderators tussen, vandaar mn poging

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Als geld een probleem is: waarom heb je dan voor een tv gekozen als welkomstcadeau? Je beter voor de korting kunnen kiezen. En als je dan echt een tv nodig heb: die haal je bij de kringloop voor een paar tientjes. 

Wat irrelevant maar ok, ik heb slechts internet en geen heel pakket, hier is jouw antwoord

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 25, 2025

Met alle respect Peter maar laat dit aub over aan een KPN medewerker, ik heb alleen een route nodig, geen inhoudelijke dingen zoals contactgegevens en dergelijke..

Puur een vinger die mij de weg gaat wijzen, meer niet..

nogmaals ik heb er geen geld voor, punt hou daar dan ook over op

Beste ​@WilcoJansen je reageert in een openbaar forum, bedoelt als voor klanten, door klanten.

Als je de reacties van medeforumleden niet op prijs stelt neem dan contact op met KPN via de bekende kanalen en niet via een forum.

De medewerk(st)ers van KPN die hier ‘rondlopen’  zijn moderatoren om het forum in goede banen te leiden en géén helpdesk van KPN.

• October 25, 2025

Wat irrelevant maar ok, ik heb slechts internet en geen heel pakket, hier is jouw antwoord

Wat maakt dat uit?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Wat maakt dat uit?

Tijdverspilling, wat doe jij hier zeg? zeg dan niets

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Met alle respect Peter maar laat dit aub over aan een KPN medewerker, ik heb alleen een route nodig, geen inhoudelijke dingen zoals contactgegevens en dergelijke..

Beste ​@WilcoJansen je reageert in een openbaar forum, bedoelt als voor klanten, door klanten.

Als je de reacties van medeforumleden niet op prijs stelt neem dan contact op met KPN via de bekende kanalen en niet via een forum.

De medewerk(st)ers van KPN die hier ‘rondlopen’  zijn moderatoren om het forum in goede banen te leiden en géén helpdesk van KPN.

Beste Jan ik begrijp het, echter heb ik weinig andere opties gezien sociale media en dergelijke allemaal gekoppeld zijn aan een telefoonnummer

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • October 25, 2025

U hebt slechts alleen internet ? Wat is dan het nut van die gratis TV ? Dan had u toch beter de korting kunnen pakken. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

U hebt slechts alleen internet ? Wat is dan het nut van die gratis TV ? Dan had u toch beter de korting kunnen pakken. 

Blijkbaar heeft u gewoon centen voor een nieuwe tv, ik heb dat niet plus het is een keuze geweest die ik goed heb overwogen

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 25, 2025

Ik snap u en sta hier ook achter, echter denkt mijn bewindvoerder er anders over wanneer ik een budget laat maken..

Beste ​@WilcoJansen uit bovenstaande begrijp is dat je onder bewind staat.

Je kunt dan niets zelf regelen met KPN, maar moet alles aan de bewindvoerder over laten en de bewindvoerder heeft natuurlijk wèl de benodigde communicatiemiddelen om met KPN in contact te komen en is ook aangesteld om je bij te staan in dit soort situaties.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Ik snap u en sta hier ook achter, echter denkt mijn bewindvoerder er anders over wanneer ik een budget laat maken..

Beste ​@WilcoJansen uit bovenstaande begrijp is dat je onder bewind staat.

Je kunt dan niets zelf regelen met KPN, maar moet alles aan de bewindvoerder over laten en de bewindvoerder heeft natuurlijk wèl de benodigde communicatiemiddelen om met KPN in contact te komen en is ook aangesteld om je bij te staan in dit soort situaties.

In normale gevallen, ja, echter heb ik een toezegging om dit te ‘mogen’ regelen.
En daar heb ik geluk bij gezien het werktempo van bewindvoering Nederland nogal traag is

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 25, 2025

We doen niks anders hier. Maar succes verder…

Volgens mij is m'n vorige reactie niet doorgekomen.

Overige contactmogelijkheden

Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.
Of bezoek een winkel.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

We doen niks anders hier. Maar succes verder...

Begrijp mij niet verkeerd, ik waardeer dat u met mij meedenkt, net zoals de rest.
Ik heb gewoon een beetje moeite met sommigen die gekke irrelevante vragen gaan stellen..
Hopen dat hier een oplossing voor gaat komen, bedankt !

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 25, 2025

En daar heb ik geluk bij gezien het werktempo van bewindvoering Nederland nogal traag is

Dat is iets te algemeen gesteld ​@WilcoJansen , er zitten ook goede bewindvoerders tussen, dan heb jij het misschien niet zo getroffen, maar laten weer on topic gaan.

Ik wens je een goede afloop toe en reageer hier niet meer, want ik heb niets zinnigs meer toe te voegen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 25, 2025

Overige contactmogelijkheden (die een moderator hier ook zal geven)

Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com. Ook Bluesky is nu een optie.
Of bezoek een winkel.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Overige contactmogelijkheden (die een moderator hier ook zal geven)

Of bezoek een winkel.

Sociale media zit achter een telefoonnummer, heeft dus geen zin, laat dit nou gewoon over aan KPN aub

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 25, 2025

Sociale media zit achter een telefoonnummer

Waar baseer je DAT nou weer op? Ik heb X en dat heeft niets met m'n telefoon te maken. Werkt ook gewoon via http://x.com hoor.

Ook Facebook werkt zonder telefoonnummer. Dát weet je want dat heb je nota bene.

En nou haak ik hier af. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Sociale media zit achter een telefoonnummer

Waar baseer je DAT nou weer op? Ik heb X en dat heeft niets met m'n telefoon te maken. Werkt ook gewoon via http://x.com hoor.

Ook Facebook werkt zonder telefoonnummer. Dát weet je want dat heb je nota bene.

Dat is gewoon zo, wanneer ik een sociaal media account maak, moet ik een telefoonnummer toevoegen om mijn leeftijd te bevestigen, iets nieuws

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • October 25, 2025

Het beste is om de reactie van een KPN medewerker af te wachten. Het zal alleen niet met spoed gaan,  en bovendien is het ook nog eens weekend. 

Als het heel belangrijk is, kan je de weg van sociale media bewandelen, of naar een winkel gaan nu ze voor vandaag nog geopend zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Het beste is om de reactie van een KPN medewerker af te wachten. Het zal alleen niet met spoed gaan,  en bovendien is het ook nog eens weekend. 

Als het heel belangrijk is, kan je de weg van sociale media bewandelen, of naar een winkel gaan nu ze voor vandaag nog geopend zijn.

Eens, bedankt !

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 25, 2025

Die zullen hem naar social media verwijzen, moderators kunnen hier niet echt wat mee.
Via X, Facebook of Instagram is het beste.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Die zullen hem naar social media verwijzen, moderators kunnen hier niet echt wat mee.
Via X, Facebook of Instagram is het beste.

Volgende keer leg ik wel alles uit in het Chinees, wellicht begrijp je het dan wel….

zucht...

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • October 25, 2025

Succes er mee. 👋

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 25, 2025

Succes er mee. 👋

Dank u !

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 25, 2025

Volgende keer leg ik wel alles uit in het Chinees, wellicht begrijp je het dan wel….

zucht...

U kunt uitleggen wat u wilt, maar dit is hoe het werkt.
En een Facebook account kan je gewoon aanmaken zonder telefoonnummer.
Anders koopt u een simkaart van 5 euro en laat uzelf daarop terugbellen.
Bereikbaar zijn is een levensbehoefte, dat mag een bewindvoerder niet weigeren.
Wat als u valt of iets ernstigs meemaakt? Dan moet u toch kunnen bellen voor hulp?