Beste heer of mevrouw,
Onlangs heb ik bezoek gehad van een vriendelijke KPN deurverkoper welke mij heeft weten over te halen om over te stappen op een glasvezel internet en televisie abonnement in combinatie met twee sim-only telefoonabonnementen.
Later ben ik gebeld door sales om de abonnementen te bespreken en daadwerkelijk af te sluiten. Ik heb een lang, maar erg prettig gesprek gehad. Onderstaande prijzen zijn in dit gesprek mondeling aan mij bevestigd.
Besproken is:
- Internet en televisie 100Mbit voor € 57,50 waarvan de eerste 6 maanden voor slechts € 35,-. Er wordt een interactieve tv-box, maar ook een gratis wifi-pakket geleverd.
- Sim only Unlimited data (2jr) van € 25,- voor € 22,50. Er is een bovenop de combinatiekorting een extra korting van € 2,50 afgesproken.
- Sim only 0GB (2jr) van € 12,50,- voor € 10,-. Er is een bovenop de combinatiekorting een extra korting van € 2,50 afgesproken.
Naderhand zijn er diverse emails ter bevestiging door mij ontvangen, maar helaas zie ik hier niet de bovenstaande prijsafspraken in terug. Ik heb tot twee maal aan toe contact gehad met 088 7751026 om na te gaan of dit klopt.
Het antwoordt luidt: Dit is een vaker voorkomend probleem. Er staan standaard prijzen in de bevestiging. Extra kortingen staan hier niet vermeld, maar worden later op de factuur in mindering gebracht.
Ik ben normaliter goed van vertrouwen, maar zou dit graag bevestigd willen hebben. De heer welke mij twee keer te woord heeft gestaan heeft mij vervolgens doorverwezen naar 0800 0024. Hier kreeg ik een dame van sales aan de telefoon welke mij helaas ook niet kon bevestigen wat de afgesproken prijzen zijn en vertelde min of mee hetzelfde dat de extra korting later op de factuur in mindering wordt gebracht. Echter kon zij mij niet vertellen wat deze extra afgesproken korting is. Zodoende dat ik heb gevraagd naar een e-mailadres waar ik om deze bevestiging kan vragen. Helaas kon zij mij deze niet geven. Zij zou een aantekening maken zodat iemand van “Service” mij terug kon bellen. Dit is uiteindelijk niet gebeurd.
Twee dagen later heb ik zelf gebeld. Een dame aan de telefoon heeft het een en ander besproken met een collega en heeft naar zeggen een aantekening gemaakt dat ik € 2,50 per sim only abonnement korting krijg, maar dat ik hier over een paar weken nog voor terug moet bellen om dit te laten activeren. Wederom heb ik geen bevestiging en moet ik zelf bellen.
Kortom, ik ben bezorgd over deze afspraak en wil heel erg graag een bevestiging van de afgesproken prijzen ontvangen.
Wie kan mij helpen?
Met vriendelijke groeten,
Jeroen
admin: privégegevens verborgen