Skip to main content
Beantwoord

Problemen met compensatieformulier

• September 9, 2022
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik had sinds vorige dinsdag geen internet vanwege een probleem met de glasvezel. Gisteren is het probleem opgelost.

Als ik op het compensatieformulier op https://www.kpn.com/service/vergoeding/tv-internet-bellen.htm?type=fixed mijn storingsperiode probeer in te vullen (30 aug-8 sep), dan staat het formulier mij dit niet toe.

Mijn storing duurde meerdere dagen.

Start van de storing: hier kan ik 30 augustus 2022 kiezen

Einde van de storing: hier wil ik 8 september 2022 kiezen, maar ik kan alleen 1 september kiezen.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ah dat is niet handig inderdaad.
De snelste manier om dit verder te regelen is toch even telefonisch bij mijn collega's op 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• September 10, 2022

@Compensatie22 Heb zelf even gekeken, maar er zit dus een wachttijd van 7 dagen op. M.a.w. vanaf 15 september zou u de einddatum 8 september in kunnen vullen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Compensatie22, is het nog gelukt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2022

Nee, ook vandaag lukt het nog niet. In september kan ik nog steeds alleen 1 september kiezen.

Je moet het je klanten ook niet te makkelijk maken….. :-(

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2022

Ah dat is niet handig inderdaad.
De snelste manier om dit verder te regelen is toch even telefonisch bij mijn collega's op 0800-0402