Skip to main content
Antwoord

Problemen met Seaters: tickets niet te accepteren

• November 11, 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Blij met 4 gewonnen tickets. Helaas duurde dit niet lang. Tickets accepteren en vervolgens blijft het systeem hangen. Tig x opnieuw ingelogd en andere dingen geprobeerd. In de tussentijd loopt de tijd af en komt er, ondanks 2 mails naar Seaters, geen reactie. Vervolgens geschrokken van de slechte reviews. Hoe kan een bedrijf jarenlang zulke problemen hebben. Spijtig want ik had al 3 mensen uitgenodigd voor een gezellige avond in Ahoy. Gaat dit nog goedkomen?

Beste antwoord door Carnation

Hi Shyrin,

Ik ben blijven proberen tot vervelens toe 🌞. Uiteindelijk kon ik de tickets accepteren. Daarna liep het weer vast bij de betaling. Mijn rekening bekeken en gezien dat het bedrag wel was afgeschreven ondanks dat het systeem bleef draaien. Sessie gedwongen beeindigd, op hoop van zegen. Vervolgens opzoek gegaan naar de tickets. Deze vond ik gelukkig snel. 

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2025

Opgelost

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 13, 2025

Goedemorgen ​@Carnation! Fijn dat het opgelost is, kun je ook vertellen hoe het opgelost is?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Hi Shyrin,

Ik ben blijven proberen tot vervelens toe 🌞. Uiteindelijk kon ik de tickets accepteren. Daarna liep het weer vast bij de betaling. Mijn rekening bekeken en gezien dat het bedrag wel was afgeschreven ondanks dat het systeem bleef draaien. Sessie gedwongen beeindigd, op hoop van zegen. Vervolgens opzoek gegaan naar de tickets. Deze vond ik gelukkig snel. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 17, 2025

Dank voor je update en vooral voor het doorzetten, ondanks de problemen die je tegenkwam. Fijn om te horen dat het uiteindelijk gelukt is om de tickets te accepteren en dat je de juiste tickets snel hebt teruggevonden.

Ik geef je ervaring intern door, zodat eventueel gekeken kan worden naar verbeteringen. Ik wens je een hele gezellige avond toe: fijn dat deze toch nog door kan gaan!