Skip to main content
Beantwoord

Raar dat ik een retourdoos ontvang van KPN terwijl ik hier zelf al voor had gezorgd

• July 20, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik vind het raar van kpn dat ze mij alsnog een retourdoos hebben toegestuurd terwijl ik hier zelf al had voor gezorgd. En deze was nog sneller retour gekomen dan de zogenaamde “officiële kpn” doos naar mij. Niet zo slim is dat, kpn ! Voortaan beter nadenken, of staat dat niet in je woordenboek,kpn ?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Arnout_67 ,

Dat toesturen van een retourdoos is een automatisch proces. 

En mogelijk was jouw retourzending nog niet administratief verwerkt door KPN. Die verwerking duurt meestal even en nu in de vakantieperiode duurt het mogelijk waarschijnlijk wat langer. 

Je kunt de retourdoos dan weggooien. 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 20, 2025

Hallo ​@Arnout_67 ,

Dat toesturen van een retourdoos is een automatisch proces. 

En mogelijk was jouw retourzending nog niet administratief verwerkt door KPN. Die verwerking duurt meestal even en nu in de vakantieperiode duurt het mogelijk waarschijnlijk wat langer. 

Je kunt de retourdoos dan weggooien. 

• Auteur
  • Helper
  • July 20, 2025

Zonde van het versturen. 😡 Ipv weggooien kunnen ze mij dan beter een korting geven op het abonnement. Dat is veel fijner 

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 20, 2025

Zonde van het versturen. 😡 Ipv weggooien kunnen ze mij dan beter een korting geven op het abonnement. Dat is veel fijner 

@Arnout_67 , je had ook rustig de retourdoos van KPN af kunnen wachten, die komt echt. En deze doos nu weggooien hoeft niet, is altijd ‘ergens’ voor te gebruiken, misschien wel voor een volgende retourzending 😉.