Skip to main content
Beantwoord

Rare aanhef actiemail Disney+

• November 20, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Nu snap ik heel goed dat je wil dat een commerciële e-mail ook wordt gelezen. Maar met zo'n aanhef loopt KPN toch het risico als spam aangezien te worden. 

"We missen je?" Is mijn mobiele abonnement opgezegd of TV+? Heb ik per ongeluk ergens op geklikt waardoor ik straks geen KPN verbinding meer heb? 😱

Nee hoor, ik heb mijn keuzepakket van Disney+ omgezet naar Netflix 🤷🏼‍♂️

Krijg ik nu bij iedere wijziging van mijn keuzepakket een behoudsaanbod? De kosten van het 'behoudsaanbod' (2 maanden € 14,99 Disney+ en ESPN Compleet) is ook niet te vergelijken met de prijs van de keuzepakketten. 💰

Oke de kans op een reisje New York, die krijg je normaal gesproken niet. Ik ben er al een tijdje uit dus loop ik een beetje achter met de ideeën rond e-mail marketing. Maar misschien toch eens een andere header en doelgroep selecteren.👍

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@RonaldM01 en bedankt voor jouw bericht :)

Van constructieve feedback worden we blij en dit is daar een mooi voorbeeld van! Ben het helemaal met je eens dat deze aanhef onnodig verwarrend over kan komen. Dit signaal gaan zeker meenemen en doorgeven binnen de organisatie want deze aanhef kan simpelweg gewoon beter. Nu zou iemand de indruk kunnen krijgen dat iets mis is met zijn of haar abonnement en dat willen we natuurlijk voorkomen. Oftewel, bedankt voor je input en mocht je weer zoiets tegen komen, laat het dan ook vooral weer weten 🙏🏻

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 22, 2025

Goedemorgen ​@RonaldM01 en bedankt voor jouw bericht :)

Van constructieve feedback worden we blij en dit is daar een mooi voorbeeld van! Ben het helemaal met je eens dat deze aanhef onnodig verwarrend over kan komen. Dit signaal gaan zeker meenemen en doorgeven binnen de organisatie want deze aanhef kan simpelweg gewoon beter. Nu zou iemand de indruk kunnen krijgen dat iets mis is met zijn of haar abonnement en dat willen we natuurlijk voorkomen. Oftewel, bedankt voor je input en mocht je weer zoiets tegen komen, laat het dan ook vooral weer weten 🙏🏻