Skip to main content
Vraag

Sim only omzetten naar telefoon met abonnement

• April 22, 2025
  • 7 reacties
  • 42 keer bekeken

Hoi,

Ik heb sinds januari een sim only bij jullie. Nu is het zo dat ik toch graag mijn sim only wil overzetten naar abonnement met telefoon. Het is inmiddels april en wanneer ik naar de klantenservice bel, geven ze aan dat dit nog steeds niet omgezet kan worden. Terwijl de drie maanden al wel verstreken zijn… (gezien je sim only eerst drie maanden actief moet zijn). Wat moet ik doen? Mijn telefoon gaat niet lang meer mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• April 22, 2025

Sinds januari een sim-only. Heb je dat toen nieuw afgesloten? Of heb je toen verlengd? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2025

Ik heb deze nieuw afgesloten in januari omdat ik dacht dat mijn huidige telefoon nog wel even zou meegaan. Helaas was dit toch niet het geval. Ik heb toen meerdere malen naar KPN gebeld met de vraag of ik alsnog kon overstappen naar een telefoon met abonnement. Dit was mogelijk alleen als deze sim only drie maanden actief is. Deze drie maanden zijn al verstreken en ik kan het nog steeds niet omzetten… 

• Deelnemer
  • April 23, 2025

Ik zie hier ook dat het na 3 maanden mogelijk moet zijn: https://simvergelijk.nl/vragen/sim-only-omzetten-naar-abonnement-met-telefoon/

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 23, 2025

Mocht je de mogelijkheid hebben, ga naar een KPN-winkel ​@Vera1804. En neem je legitimatiebewijs mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Thanks ​@Raspberry! Het is idd in de winkel gewoon gelukt 😃

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 23, 2025

Thanks ​@Raspberry! Het is idd in de winkel gewoon gelukt 😃

Yeahhhhhh, dat is geweldig om te horen! Jammer van het wat stroevig verloop, maar je hebt je doel weten te bereiken. Heel veel plezier met je nieuwe telefoon. 🤗

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Vera1804 welkom op de KPN Community. Zoals je merkt denken we graag met je mee, dank daarvoor iedereen. Fijn dat het gelukt is, welk toestel is het uiteindelijk geworden? Veel antwoorden kan je ook vinden op onze kennisbank en post in de toekomst gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!

Ik wens je een fijn weekend :-) .Â